Fisketidning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fisketidning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fiske för alla tycker jag är bäst. beror på vad man gillar. alla skulle ha en tidning anpassad till sej sj
    [FONT="Palatino Linotype"]The pike is the winner of all fights, without the fight against me ![/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
      RobertN, jag tycker tvartom nar det galler pike and predator magazine. Helt vardelos. De borde dopa om tidningen till "How to make pikefishing complicated". Handlar ju mest om onodiga riggningar, mata gaddor och farga makrillar. Men smaken ar ju som baken... Av Svenska tidningar tycker jag FF ar bast.
      Hello Yankee Boy; FiskeFeber är en klart bra fisketidning! Bilderna i tidningen är suveräna och Jörgen Larsson är nog den redaktör som har större bredd på sitt eget fiske och mera utpräglad "fish feeling" när det gäller att hitta "The Big Ones" än många andra fisketidningsredaktörer....
      One day spent fishing adds another day to your life!
      Old Firehand
      www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Ps. ...även om han inte tror att det går att fånga Gös när solen gått ner. Ds.
      Senast ändrad av Old Firehand; 2009-12-16, 00:31.

Kommentera

Old firehand: Om du vill veta de så beställde ja en elmotor från www.trumman.com för ett tag sen:P, bara så du vet...
        Jag tycker nog Fiske För Alla är bäst, jag tycker det är så sketa mycket reklam i Fiske Feber!!!
        Senast ändrad av Falufiskarn; 2009-12-15, 22:46.

Kommentera

Prenumererar på FJ och köper FFA och FF som lösnummer.Prenumererar även på Fisch&Fang och Der Raubfisch.Köper också andra intressanta tidningar när jag har möjlighet till det,tex Alt om fiske, Blinker mm.Det är synd att man inte är en fena på holländska då de borde ha intressanta tidningar om predatorfiske.Inhemska(läs finska) tidningar ger jag inte mycket för.De två största är kombinerade jakt,fiske och utelivstidningar som innehåller ca 30% fiske,som dessutom kan vara nätfiske.Till råga på allt så har de tom en storfisklista för nätfångster! Om något förlag skulle börja ge ut en predatortidning med inriktning på spinn och jerkfiske från båt och med artiklar om båtar och utrustning inklusive ombyggnad,kryddad med tips om fiskevatten så skulle jag prenumerera direkt.Flugviftarna har ju egna tidningar så...

Kommentera

Ursprungligen postat av Falufiskarn Visa inlägg
            Old firehand: Om du vill veta de så beställde ja en elmotor från www.trumman.com för ett tag sen:P, bara så du vet...
            Jag tycker nog Fiske För Alla är bäst, jag tycker det är så sketa mycket reklam i Fiske Feber!!!
            Tack för beställningen Mattis! Jag hoppas att du liksom jag får minst 30 års trevliga fisketurer tillsammans med din Minn Kota elektriska fiskemotor.
            Welcome to the Silent World....a World of Electric Fishing Motors!
            Old Firehand
            www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

FJ finns på biblioteket, läsa gratis är gott!
              FF har en massa danskt dravel!
              FFA har ju Mikael Engström!
              Jag tycker, alltså finns jag.
              Jag fiskar, alltså lever jag.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
                RobertN, jag tycker tvartom nar det galler pike and predator magazine. Helt vardelos. De borde dopa om tidningen till "How to make pikefishing complicated". Handlar ju mest om onodiga riggningar, mata gaddor och farga makrillar. Men smaken ar ju som baken... Av Svenska tidningar tycker jag FF ar bast.
                Hahaha, ja där ser man. Som sagt mitt höjande till skyarna handlade om ett nr. Kanske träffade jag årets höjdpunkt eller så sitter det i baken

Kommentera

Har testat FJ, FF och FFA ett tag nu..

Inte köpt alla lösnummer, prenumererat på nån..
                  Håller med massan om att FF verkar vara bäst..

Men, nåt som retar mig är alla dessa jävla berättelser/noveller..

Det lockas med reportage om abborrar, gäddor och gösar och hur man skall hitta dessa.
                  Skitbra, tänker jag som precis (nåja) har börjat fiska igen, här kan man få lite sköna tips.
                  Men istället är det en eller ett par rutor värdefull info inskrämt på 3-6 sidor fiskehistoria i klass med en högstadieuppsats..

Nu är inte jag särskilt bra på att uttrycka mig i skrift, så jag kanske borde hålla käft..
                  Men nog tycker man väl att en journalist/skribent som ändå lyckats få jobb på en fisketidning skulle kunna prestera något bättre..
                  När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd..

Kommentera

FJ-bäst innehåll
                    FF-DVD och jävligt fina premier
                    Ska ha prenumeration på bägge

Kommentera

Själv tycker jag såhär:
                      FFA- sämst
                      FF- för lite ädelfiske
                      FJ- helt klart bäst

Simma lugnt och våga!

Kommentera

Foton