Som de flesta andra säger är Fiskefeber klart bäst! Flest och bäst intressanta repotag.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisketidning
Collapse
X
-
Very angry...Ursprungligen postat av Attractor Visa inläggFiske-feber är klart bäst med den snyggaste lay-outen, bästa bilderna och mest intressanta reportagen. Sen prenumerar jag på alla de andra också även om jag oftast bara blir arg på allt flugfiske och trolling. Sen ser de ut som skolprojekt i lay-outen. Det gör mig också arg.The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Hej Jonas och andra fisketidningsläsare! Att tvingas välja vilken tidning man gillar bäst av FiskeFeber, Fiske För Alla och FiskeJournalen är en riktigt svår sits. Själv prenumererar jag ännu på alla tre, men det börjar bli lite väl dyrt. FiskeJournalen har funnits sedan 1974. Jag minns när Olof Johansson (f.d. FJ´s chefredaktör) 1973 övertalade mig att gå över från Svenskt Fiske/Sportfiskaren och börja skriva i nystartade FiskeJournalen våren 1974. Jag har inte ångrat mig, eftersom min gamle vän, chefredaktör Olle W. Nilsson gick bort och Svenskt Fiske/Sportfiskaren lades ner och ingick i FiskeJournalen något år innan tidningen försvann helt. Har du råd tycker jag att du ska läsa alla tre tidningarna. Du kan ju köpa lösnummer tills du är säker på vilken av tidningarna du ska välja.Ursprungligen postat av jonaz_forz Visa inläggFunderar alvarligt på att börja prenumera på en fisketidning.. Lutar åt "fiske för alla" men jag vet inte riktigt...? Är fiskejournalen ett alternativ..?
Vad har ni för erfarenheter?
Nothing is for ever!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!Senast ändrad av Old Firehand; 2009-12-15, 17:11.
Kommentera
-
Jag prenumererar på Fiskefeber, just nu. Min prenumeration för Fiskejournalen gick just ut.
Fiske för alla köper jag, för det mesta.
Händer även att jag köper Allt om flugfiske.
Danne, du kan säkert be dom beställa in Fj och Fiskefeber. Konstigt att dom bara har den tidningen i Söderfors. Det är väl en stor Sportfiskekommun?
Annars får du börja prenumerera på båda två, istället, om du har råd.
Kommentera
-
RobertN, jag tycker tvartom nar det galler pike and predator magazine. Helt vardelos. De borde dopa om tidningen till "How to make pikefishing complicated". Handlar ju mest om onodiga riggningar, mata gaddor och farga makrillar. Men smaken ar ju som baken...
Av Svenska tidningar tycker jag FF ar bast.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggRobertN, jag tycker tvartom nar det galler pike and predator magazine. Helt vardelos. De borde dopa om tidningen till "How to make pikefishing complicated". Handlar ju mest om onodiga riggningar, mata gaddor och farga makrillar. Men smaken ar ju som baken...
Av Svenska tidningar tycker jag FF ar bast.

Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 123 visningar