Getaway Tours resor! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Getaway Tours resor!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Getaway Tours resor!

Hej allihopa!

Jag har jobbat en hel del utomlands och har bra koll på säsonger inom Big Game fisket och då främst marlinfisket. Såg denna annons på fiskefebers hemsida där de säljer resor till Kap Verde:

"RESOR: Kap Verde
    GetAway Tours resor till den afrikanska ögruppen startar först till hösten, men redan nu får vi hårresande rapporter. Vår samarbetspartner på Kap Verde, den legendariske kaptenen Zak Conde, berättar om några otroliga dagar på havet. På fem fiskedagar hade två kunder smått otroliga 43 marlinhugg – 23 av dessa landades. Den största hade en uppskattad vikt kring 450 kilo, en annan dryga 350 kilo, och fem fiskar låg mellan 250 och 350 kilo. Som sagt... Världsklass!

Är du själv intresserad av fisket på Kap Verde? Få mer information här!

Av: Gabriel Elfström
    gabriel@getawaytours.se"

Nu till saken!
    Kap Verde är en destination där fisket är i absolut världsklass under månaderna April - Juli. Att skylta med hur bra fisket är dessa månader och sedan sälja resor under lågsäsong tycker jag är ett lågvattenmärke från ett så seriöst företag som Getaway Tours. Har mailat dem och frågat men ej fått svar än.

Jag hoppas att de svarar snart så att jag kan få svar på detta. Hoppas ingen blir "lurad", visst finns det stor chans att få nån marlin men HÖG säsongen är under ovannämnda månader och inte under sept-april!

Blir less att se sånt här och det är därför jag reagerar!

Mvh
    Johan Pettersson

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
14 svar
3 123 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uditsen