Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dela med Dig av smarta ideér och uppfinningar!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggGrabbar grabbar.. det är en hård tub ja!
KG?.. du är så häftig du
Kan du länka till den där tuben för 180 spänn. Det låter intressant.
Kommentera
-
Våran kära lågpris och megavaruhuskedja! Den som disskuterats här förut, som beskrivs som en guldgruva om man vet vad man skall köpa och inte. Detta tycker jag är ett kap, många gillar deras väskor har jag hört.
PS. Biltema alltså!
EDIT: Finns många olika alternativ förresten. Såna utan och med tub, med eller utan rullväska osv! Tror den med tup kostade 89:- faktist.. ska kolla!Senast ändrad av PojkenMedKepsen; 2007-05-25, 18:34.
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggFast en spöväska skyddar inte spöna på samma sätt som en tub. Testa och dra igen en bils bagagelucka över spöfodralet så får du se hur spöna mår av det...
Är det inte bättre att lägga in fodralet ordentligt i bagageutrymmet istället för att dra igen luckan över spöna?....Eller är det sånt man känner för att göra efter en bomtur?Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggVåran kära lågpris och megavaruhuskedja! Den som disskuterats här förut, som beskrivs som en guldgruva om man vet vad man skall köpa och inte. Detta tycker jag är ett kap, många gillar deras väskor har jag hört.
PS. Biltema alltså!
EDIT: Finns många olika alternativ förresten. Såna utan och med tub, med eller utan rullväska osv! Tror den med tup kostade 89:- faktist.. ska kolla!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggÄr det inte bättre att lägga in fodralet ordentligt i bagageutrymmet istället för att dra igen luckan över spöna?....Eller är det sånt man känner för att göra efter en bomtur?Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggDet finns ju två, en för 89:- och en för 198:- tror jag det va, ingen verkar vara hård?
EDIT: Finns fler, dock bara två på nätet!
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggStår att en är tillverkad av PVC plast.. det kallar jag spötub iaf. Det var den för 89 riksdaler va?
EDIT: Finns fler, dock bara två på nätet!Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av The Mink Visa inläggJag skrev detta tips i en annan tråd tidigare men den passar nog bättre i denna. Bra tråd förresten, hoppas många hänger på.
Jag har löst ett problem på min båt med en dörrhållare, otroligt smidig då man enkelt kan "flippa upp" givaren vid upptagning eller strandhugg och man slipper oroa sig för skador.
Finns på Jula för 49:- / 2 st art.nr 020007
Jag kan publicera en bild på monteringen om intresse finns.
OBS! inte mitt "patent" jag fick idén av en annan
Här kommer bilder, tittar man noga så ser man att jag borrat ett litet hål i nedfällt läge för en stoppskruv. Kabeldragningen har jag i ett 16 mm el-rör och ni ser även min montering av ett portabelt lod. Anledningen till att jag har ett portabelt är att jag har en eka på annan ort också
Hoppas detta kan vara till hjälp för nån, nu tänkte jag ta en pilsner och slappa. Äntligen F R E D A G ! SKÅL FISKEVÄNNER !!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 958 visningar
1 gilla