BMW 330xi som Dragbil? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BMW 330xi som Dragbil?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Abelsson Visa inlägg
    AAAHHHHH shit... Jojon... du ska få en rejäl puss om vi träffas nån gång... Känner mig så ensam med min åsikter gentimot FWD.. Borgar för goda köregenskaper!? MY ASSS!!! Allt är Christer Glennings fel... Den enda fördelen med FWD är att det är billigare att snickra ihop skiten för fabrikören...

Pike14500.. Ett mycket bra val.. Mycket nöje....!

//Abel
    tack,trodde jag skulle få den idag men icke,dom han inte göra den färdig idag,å då har jag ändå jagat på dom bra ,får den på måndag,,

Kommentera

det blev aldrig nån bmw,lådan krånglade när jag skulle köpa den,kollade runt lite å bmw har tydligen haft en del problem med deras tiptronic lådor,en utbytes kostar 58000kr,japp du såg rätt FEMTIOÅTTATUSEN sek,blev en aning avskräckt å hävde köpet,hade aldrig skrivit nåt å inte hämtat bilen.köpte en V70 2,5t AWD -05 istället .kanon å dra med!!!kalasnöjd!!

Kommentera

Ursprungligen postat av pike14500 Visa inlägg
        det blev aldrig nån bmw,lådan krånglade när jag skulle köpa den,kollade runt lite å bmw har tydligen haft en del problem med deras tiptronic lådor,en utbytes kostar 58000kr,japp du såg rätt FEMTIOÅTTATUSEN sek,blev en aning avskräckt å hävde köpet,hade aldrig skrivit nåt å inte hämtat bilen.köpte en V70 2,5t AWD -05 istället .kanon å dra med!!!kalasnöjd!!
        Riktigt trökigt när sådant händer! Man står där med drömköpet och så kommer det upp en STOR parantes.

Blev det företagsbilen?
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
          Riktigt trökigt när sådant händer! Man står där med drömköpet och så kommer det upp en STOR parantes.

Blev det företagsbilen?
          nej ,det blev en annan .svart .aut ,9000 mil.en ägare,bara långresor fullservad på volvo,den på jobbet hade gått 43000mil en 01!!

Kommentera

Ursprungligen postat av pike14500 Visa inlägg
            nej ,det blev en annan .svart .aut ,9000 mil.en ägare,bara långresor fullservad på volvo,den på jobbet hade gått 43000mil en 01!!

Det tråkigaste av tråkigheter på volvosar är just deras såkallade 4wd.. Haldex...= nej tack... http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

Synd att det krånglade till sig med Beeemern..
            Hoppas du blir nöjd med ditt köp ändå..

//Abel
            Senast ändrad av Abelsson; 2007-07-05, 05:56.
            http://blogg.aftonbladet.se/27714/

Kommentera

kan bara säga att haldexen funkar kanon,hängde på husvagnen å åkte till en jävligt brant blöt gräsbacke,stannade mitt i å startade,först spann det lite ifram men blixtsnabbt började baklhjulen driva och jag kom upp lätt.och då kan ja tillägga att husvagnen e bra mycket tyngre än båten å trailern!!!supernöjd

Kommentera

Ursprungligen postat av Abelsson Visa inlägg
                Det tråkigaste av tråkigheter på volvosar är just deras såkallade 4wd.. Haldex...= nej tack... http://www.youtube.com/watch?v=XyLgYskj-oc

Synd att det krånglade till sig med Beeemern..
                Hoppas du blir nöjd med ditt köp ändå..

//Abel
                Det där är väl endå en ViscoVolvo eller?

Även om Haldexen kanske inte är lika bra som Subarus eller Audis AWD så är det en STOR skillnad mot Viscon.
                sigpic

Kommentera

enligt volvo var det visco fram till 02,därefter e det haldex!

Kommentera

Fördelen med haldex är att det går att chippa. Haldex är kanon bland det bästa som finns på marknaden.

Min bror har en 330ci som lådan nu har rasat på fast det skulle bara kosta 50`.

ps. det var den sämsta motorjournalist jag sett undrar om han ens kan köra bil!

Kommentera

Mig veterligen fanns Visco och Haldex även på Volvo 855 AWD.Och kan nog hålla med dig perra k,den gubben borde inte köra bil alls och definitivt inte recensera bilar.
                      Är själv BMW fantast,men har noll koll på deras 4 hjulsdrift.Fast deras X-drive skall väl vara rätt hyfsad har jag förstått.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 992 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art