Ang fishit - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ang fishit

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ang fishit

Hade tänkt jag skulle beställa lite nya fiskeprylar.
    Brukar vanligtvis beställa från www.sportfiskebutiken.se dom har snabba leveranser och har aldrig varit några problem.

Men dom har en del färger på fishit som dom inte har på sportfiskebutiken som jag skulle vilja ha. Jag har beställt från fishit 2 gånger och är osäker på om jag vågar igen. Första gången hade jag beställt ett spö till min bror som fyllde år det tog 2 veckor innan jag fick det. Andra gången beställde jag lite blandat för ca 1100kr eller något. Jag fick kanske hälften av det jag hade beställt. Vissa jerkar fick jag inte i paket utan i skumgummi. Andra jerkar var varken färg eller den storlek jag hade beställt. Sedan sakerna som var slut som jag inte fick drogs heller inte av på priset utan jag fick betala fullt pris iaf och även denna gången tog det ca 2 veckor. Jag ska fiska på fredag så vågar jag beställa från fishit igen eller jag strunat i färgerna jag vill ha och har leveransen här på onsdag?

Jag har bara goda erfarenheter av fishit
    Fiske är hårdrock!

Kommentera

Detta är nog rent generellt en dålig vecka att beställa saker för att ha dem snabbt. Det är en kortvecka och många slutar vid lunch på onsdag och vissa är helt lediga på fredag. Detta medför att många tar lite extra ledighet också.

Men ring dem direkt och fråga, det är nog det enklaste.

Jag har beställt från Fishit ett flertal gånger och de leveranserna har gått på bara någon dag.
      Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Jag har goda erfarenheter från fishit med, så det kanske var lite otur?
        Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
        &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
        ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
        Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
          Hade tänkt jag skulle beställa lite nya fiskeprylar.
          Brukar vanligtvis beställa från www.sportfiskebutiken.se dom har snabba leveranser och har aldrig varit några problem.

Men dom har en del färger på fishit som dom inte har på sportfiskebutiken som jag skulle vilja ha. Jag har beställt från fishit 2 gånger och är osäker på om jag vågar igen. Första gången hade jag beställt ett spö till min bror som fyllde år det tog 2 veckor innan jag fick det. Andra gången beställde jag lite blandat för ca 1100kr eller något. Jag fick kanske hälften av det jag hade beställt. Vissa jerkar fick jag inte i paket utan i skumgummi. Andra jerkar var varken färg eller den storlek jag hade beställt. Sedan sakerna som var slut som jag inte fick drogs heller inte av på priset utan jag fick betala fullt pris iaf och även denna gången tog det ca 2 veckor. Jag ska fiska på fredag så vågar jag beställa från fishit igen eller jag strunat i färgerna jag vill ha och har leveransen här på onsdag?
          Kan ju börja med att poängtera att ALLA kedjor såhärårs brukar ha lite längre lev.tider eftersom trycket nu är som störst över hela året sett.

Det bästa är "alltid" att ringa och verkligen påtala hur brådis man har eller skriva BRÅDIS! i "övrigt" rutan på ordern.
          sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 019 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art