Bra eller Anus - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra eller Anus

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bra eller Anus

Funderar på att köpa en EU-trailer till min nya båt, har kollat på en Easyline 750U. Någon som har erfarenheter av easyline att dela med sig.

Bra eller Anus

har haft en easyline 450 nu i 3 år. kanske inte den bästa men funkar helt ok.
    man får vad man betalar för.

Kommentera

kolla bålstasläpet.
      har ruggigt fina saker!
      och är jäkligt trevliga också!!
      [FONT=Arial]Sol, fintväder och en öl.... ja då kan man ligga naken i båten i flera timmar utan hugg![/FONT]

http://frank3n5731n.dracula.nu

Kommentera

Ursprungligen postat av Rosa Pantern Visa inlägg
        Funderar på att köpa en EU-trailer till min nya båt, har kollat på en Easyline 750U. Någon som har erfarenheter av easyline att dela med sig.

Bra eller Anus
        Sista kärran jag skulle rekommendera ngn att köpa, o andra sidan har polaren haft en i 3år och han har inget att klaga på så det verkar vara väldigt ojämn kvalite.

Reservdelar till trailern har nu tagit mer än 6månader av fixa fram, helt oacceptabelt om du frågar mig. (Det skall ju förhoppningsvis inte behövas, men OM.)

Vinshens låsning gav sig efter typ 20sjösättningar, iofs gött för öronen, men det känns mindre säkert att stå där och veva och vill man ha "spärren" ikopplad får man efter några vevtag hela tiden justera detta. (Kanske går att fixa på ngn enkelt sätt? Men på en "ny" trailer skall det imo inte behövas.

Ena hjullagret blir varmt och håller antagligen på att ge upp detta efter kanske 10 sjösättningar?

Känner, dock inte enbart p.g.a utav kärran utan även till stor del p.g.a av företaget jag köpte den av, för att bara åka tillbaks med skiten och fråga vafan det är för skit dom säljare och vilken jävla servicepolicy dom har på företaget. Handla INTE på Marincenter i Mölltorp, riktig pajasfirma som Elanen skulle uttryckt det. Akta dig för att serva motorn där med, har nu i efterhand hört en massa folk som haft prob.

Jag bad dom köra "10h" servicen och trodde dom fattade vad den innebar, när jag kom tillbaks hade dom bytt stift och olja och stämplat i 25h rutan. När jag sedan två trollingpass senare märker att dom pajjat oringen till växelhusoljan kan ni ju räkna ut hur det såg ut därinne.

Never again!
        sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Rosa Pantern Visa inlägg

Bra eller Anus
          Tror Mariestadskillarna på det "nya" företaget (vad den nu heter) sålde TIKKItrailers till bra pris, strax under 10k. Men det kanske inte gäller längre.
          sigpic

Kommentera

Tyvärr verkar det inte finnas någon återförsäljare för bålstasläpet i närheten av mariestad. Det nya företaget jag tror du menar är Mariestads marina och dom verkar bara sälja co-släpet nu. Kolla upp tiki och dom hade återförsäljare i lidköping hos rogers marin och hos Bluff&fritid i örebro. Ser ut att vara helt ok trailers, är väl Tiki BT 750 som är av intresse. Är det nåt man ska se upp med på tiki trailerna?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 071 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art