GösJonas: Fiskestoppet är inte för att jävlas med "sportfiskare". Det ÄR ont om fisk i de trakterna. Sedan finns det ju alltid fläckar med mycket fisk - och själva tanken är ju att de ska få en chans att bli fler och sprida sig till resten av skärgården. Att nöta sönder de små fläckar som återhämtat sig är lika idiotiskt som att tjuvfiska mal på de små fläckar det finns mycket i Emån. Då fiskar du/ni ju självklart i de fredade områderna i stockholms skärgård också, antar jag? Där är det ju också mycket fisk.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Välkänd guide tjuvfiskade
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Muskytrackers Visa inläggJimmiee, när du blir duktig kommer du ha dig själv som idol och inte någon som skriver för att "ungar" skall digga honom!
Du värkar vara riktigt duktig på radera och lägga upp "nya" bilder.... Då måste du bra riktigt bra på fiske...
Skitfiske
//Adde
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytrackers Visa inläggJorgazz, om du läser ditt inlägg ovan förstår du vad du inte är duktig på!?
Jag vet iaf vad jag inte är duktig på.... Men jag har iaf inte mig själv som stavningsIdol...
Kommentera
-
Dålig ursäkt för att man själv gjort fel.......eller?
Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inläggJag tycker det mest tragiska är alla som spelar Bror duktig.
Är alla här på fiskesnack så jävla laglydiga? Är det ingen som kör för fort? Det dör ca 50 barn om året i trafiken för att folk inte håller hastigheter. Är det någon som röker en braja ibland, som stödjer grov brottslighet mm.
Skattar alla här för varenda krona? Köper ni smugglad alkohol från Europa?
Tvättar ni och diskar med miljövänliga medel eller låter ni skiten rinna ut i våra vatten.
Ni är så jävla prettoduktiga allesammans, om våra förfäder varit som ni skulle vi aldrig ha demokrati.
Visst man kanske inte skall tjuvfiska men om man gör det får man ta konsekvenserna.
Jag blev nyligen tagen av Kustbevakningen i Småland, inte fan är det brist på gädda i området och jag står för det.
Hur kul vore det fiska på fisktomma vatten, Gluggen Radsby vet också om at vissa av de fredade vatten som finns i K-Sund har mer gädda än man kan ana. Dessutom åkte jag inte fast utan blev bara tillsagt lämna området vilket man givetvis gör.
Kustbevakarna var sjysta snubbar som insåg att det var gnälliga bönder utan liv som ringer polisen så fort de ser en främling. Men det är bara gilla läget och ta konsekvenserna. Men det är ju helt klart värre om man är guide för då drabbar det även kunderna. Finns många brott man kan göra som inte drabbar någon annan och inte tjänar någon annans syften.
Ser fram mot sommarens tjuvfiske efter kräftor, åker man dit tja då gör man.
Kanske vore vettigare om polisen jagade våldtäktsmän eller mördare men det är ju svårare såklart.
Men ni är så laglydiga gossar allihopa!
Ha det
Joakim Malmgren Bowenius
Kommentera
-
Nog har jag fiskat på fel ställen men aldrig på fredat område.
Anlitar jag en guide måste jag lita på att det är en seriös person. Det räcker inte med att han endast vet var fisken finns och hur den lämpligast skall frestas.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Hej !
Underbara är ni allihopa, så lätta att tända till !
Limnos nja beror på vart i det fredade området du undersöker, gränsen är väl tilltagen.
Runt vissa områden finns det byst mycket mer gädda än det gör i sthlm skärgård tex.
Sedan är det kul ni blir så upprörda, många som går runt och ljuger och smyger vid vattnet jag gör inte det jag är ärlig.
Att ni blir upprörda över ordval som bönder mm är ju medvetet, men många Kalmar Josh är riktiga jävla bönder )
Trevliga sådana dock och man känner sig alltid varmt välkommen.
Gluggen man kan ju diskutera om det är bättre fiska på de stora borrarna som går upp i åarna och vilka konsekvenser det får för deras lek!
Scanner nä du får fel runt Dansken han tjuvfiskade inte !
Jag skall följa förbudet i fortsättning och gjorde det 90 procent av fisket sist också.
Bara för ni är så oskyldiga figurer som har lett in mig på ljusets väg.
Men för att få ett bibehållet fiske så tror jag det skulle räcka bra med att alla kör C&R under denna period.
Då är era bilar ni kör runt med ett mycket större hot eller andra miljöfarliga ämnen.
Men eftersom ni tänker främst på gäddan antar jag att ni bara kör det miljövänligaste och bara äter produkter med noll miljögifter i?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 025 visningar
1 gilla
|