Välkänd guide tjuvfiskade - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Välkänd guide tjuvfiskade

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
    Har tjuvfiskat en del i livet framfor allt innan fria fisket precis som OF eller?? Vi tjuvfiskade ett par dagar i varas och har varit arliga och sagt som det ar. Hade vi hallit kaften sa hade aldrig FS vetat. Det var inte sa allvarligt helt enkelt. Inget att vara stolt over heller. Tar jag besultet att tjuvfiska igen sa kommer jag inte fraga om lov pa FS, precis som jag inte fragar om lov har om jag kor for fort. Jag tar mina egna beslut har i livet precis som ni och jag taggar dit jag vill

WOW !!! Hård kille.....
    .................................................. ......................
    :popcorn

Kommentera

• Skrivet med glimten i ogat men det ar ju sa svart att forsta eller hur? Forsoker inte vara hard, men jag lever inte i en liten missunnsam gnallig varld dar jantelagen ar det viktigaste. Visst fan ar det dumt att tjuvfiska men jag riskerar inte andras liv i varje fall.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
        Skrivet med glimten i ogat men det ar ju sa svart att forsta eller hur? Forsoker inte vara hard, men jag lever inte i en liten missunnsam gnallig varld dar jantelagen ar det viktigaste. Visst fan ar det dumt att tjuvfiska men jag riskerar inte andras liv i varje fall.
        Shit...jantelag hit och dit - så jävla trött på snacket om att svenskar är tråkiga, byråkratiska och missundsamma... Om sportfiskare inte kan hålla reglerna eller visa att man menar allvar när man vill skydda en population så kan vi inte heller begära det från andra (Yrkesfiskare tex) så det handlar inte om eventuellt små eller obefintliga konsekvenser - genom c&r och småskaliga fångster tex - utan om att hålla rent hus för att få trovärdighet!

Kommentera

• Jag vet var jag inte kommer köpa några prylar längre i alla fall! För helvete, vi är sportfiskare, inte tjuvfiskare! Alla kan göra fel av misstag, det är förlåtligt, men det här är rent förjävligt! Samtidigt som vissa sitter här och i stort sett skryter om att man tjuvfiskar! Mycket skall man få höra, även inom sportfiskets värld!

Och är det debatt ni vill skapa, ägna er åt politik... Här är vi för att diskutera seriöst sportfiske! Och anser ni att tjuvfiske är seriöst sportfiske och att dessa diskussioner i positiv anda tillåts på www.fiskesnack.com då kommer jag dra fortare än kvickt.
          Senast ändrad av Muskytracker; 2007-05-11, 17:59.

Kommentera

• Ar ni inte bilforare ocksa? Jag sager att jag inte ar stolt over det, men jag gjorde det fullt medvetande. Jag reagerar over att det blir ett sant rabalder. Kop dina grejor vart du vill MT. Om du tror att du kan hitta en sportfiskekrangare som inte tjuvfiskat kan du ju saga till. Tror jag kvalar in som en angel i den branschen.

Kommentera

• Är det din väg till kundservice Jenk, låt den så vara!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Muskytrackers Visa inlägg
                Jag vet var jag inte kommer köpa några prylar längre i alla fall! För helvete, vi är sportfiskare, inte tjuvfiskare! Alla kan göra fel av misstag, det är förlåtligt, men det här är rent förjävligt! Samtidigt som vissa sitter här och i stort sett skryter om att man tjuvfiskar! Mycket skall man få höra, även inom sportfiskets värld!

Och är det debatt ni vill skapa, ägna er åt politik... Här är vi för att diskutera seriöst sportfiske! Och anser ni att tjuvfiske är seriöst sportfiske och att dessa diskussioner i positiv anda tillåts på www.fiskesnack.com då kommer jag dra fortare än kvickt.
                NEJ! Du får inte försvinna från den här sidan! Vem ska man då fråga om råd när man behöver? Vet inte hur jag skulle klara mig utan bild-jojandet och alkoholromantiseringen? SNÄLLA TÄNK OM!

Kommentera

• Mitt privat liv har inget med kundservice att gora. Jag star for vad jag gjort och om du inte handlar hos AB for det kan jag inte gora nagot at det.

Kommentera

• Just ja MB79 tjuvfiskade nog ocksa ngn dag. Vilket svin kop inte hans beten!!!!!!!!!

Kommentera

• Förlåt missade den här tråden en stund, hade ett 30-tal just inkomna SMS att besvara! Vissa av er skulle ändå kunna vara bra förebilder, nätet är bra till att leverera kunskap, ännu bättre till att leverera skit... Varför kan ni inte bara lyfta fram de goda sidorna ni har än att istället tex påtala att ni faktiskt tjuvfiskar? KG?, ber om ursäkt för om jag framhävt att alkohol är något positivt, det har absolut inte varit min avsikt.

Fiske är livet, låt det vara så... OCH SLUTA TJUVFISKA, men ännu hellre "skryt" inte om det här.

Är ingen bra förebild själv, kommer sluta som alla andra företagande arbetsnarkomaner med en massa pengar och en familj som hatar mig!
                      Senast ändrad av Muskytracker; 2007-05-11, 19:46.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 181 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art