Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Välkänd guide tjuvfiskade
Collapse
X
-
Skrivet med glimten i ogat men det ar ju sa svart att forsta eller hur? Forsoker inte vara hard, men jag lever inte i en liten missunnsam gnallig varld dar jantelagen ar det viktigaste. Visst fan ar det dumt att tjuvfiska men jag riskerar inte andras liv i varje fall.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggSkrivet med glimten i ogat men det ar ju sa svart att forsta eller hur? Forsoker inte vara hard, men jag lever inte i en liten missunnsam gnallig varld dar jantelagen ar det viktigaste. Visst fan ar det dumt att tjuvfiska men jag riskerar inte andras liv i varje fall.
Kommentera
-
Jag vet var jag inte kommer köpa några prylar längre i alla fall! För helvete, vi är sportfiskare, inte tjuvfiskare! Alla kan göra fel av misstag, det är förlåtligt, men det här är rent förjävligt! Samtidigt som vissa sitter här och i stort sett skryter om att man tjuvfiskar! Mycket skall man få höra, även inom sportfiskets värld!
Och är det debatt ni vill skapa, ägna er åt politik... Här är vi för att diskutera seriöst sportfiske! Och anser ni att tjuvfiske är seriöst sportfiske och att dessa diskussioner i positiv anda tillåts på www.fiskesnack.com då kommer jag dra fortare än kvickt.Senast ändrad av Muskytracker; 2007-05-11, 17:59.
Kommentera
-
Ar ni inte bilforare ocksa? Jag sager att jag inte ar stolt over det, men jag gjorde det fullt medvetande. Jag reagerar over att det blir ett sant rabalder. Kop dina grejor vart du vill MT. Om du tror att du kan hitta en sportfiskekrangare som inte tjuvfiskat kan du ju saga till. Tror jag kvalar in som en angel i den branschen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytrackers Visa inläggJag vet var jag inte kommer köpa några prylar längre i alla fall! För helvete, vi är sportfiskare, inte tjuvfiskare! Alla kan göra fel av misstag, det är förlåtligt, men det här är rent förjävligt! Samtidigt som vissa sitter här och i stort sett skryter om att man tjuvfiskar! Mycket skall man få höra, även inom sportfiskets värld!
Och är det debatt ni vill skapa, ägna er åt politik... Här är vi för att diskutera seriöst sportfiske! Och anser ni att tjuvfiske är seriöst sportfiske och att dessa diskussioner i positiv anda tillåts på www.fiskesnack.com då kommer jag dra fortare än kvickt.
Kommentera
-
Förlåt missade den här tråden en stund, hade ett 30-tal just inkomna SMS att besvara! Vissa av er skulle ändå kunna vara bra förebilder, nätet är bra till att leverera kunskap, ännu bättre till att leverera skit... Varför kan ni inte bara lyfta fram de goda sidorna ni har än att istället tex påtala att ni faktiskt tjuvfiskar? KG?, ber om ursäkt för om jag framhävt att alkohol är något positivt, det har absolut inte varit min avsikt.
Fiske är livet, låt det vara så... OCH SLUTA TJUVFISKA, men ännu hellre "skryt" inte om det här.
Är ingen bra förebild själv, kommer sluta som alla andra företagande arbetsnarkomaner med en massa pengar och en familj som hatar mig!Senast ändrad av Muskytracker; 2007-05-11, 19:46.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
igår, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 181 visningar
1 gilla
|