Under söndagen ertappades en erkänt duktig guide med att tjuvfiska på söderfladen som är fredad,kustbevakningen gjorde beslag på utrustningen och rapporterade alla tjuvfiskare.Kustbevakningen tog också två båtar för tjuvfiske på fredat vatten vid villingen under lördagen.Jag kan tycka att moralen är rätt dålig bland gäddfiskare om man inte ens respekterar fredningsområden.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Välkänd guide tjuvfiskade
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av damndawg Visa inläggVem var det?Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Har hört rykten om välkända filurer som fiskat utanför Mönsterås nyligen. Även dom blev ertappade av KBV!
//Abel
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BeBest Visa inläggDet kommer nog ut snart, om inte annat så blir allt känt om ärendet går till åtal och rättegång.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Abelsson Visa inläggHar hört rykten om välkända filurer som fiskat utanför Mönsterås nyligen. Även dom blev ertappade av KBV!
//AbelMå vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mikwed Visa inläggUnder söndagen ertappades en erkänt duktig guide med att tjuvfiska på söderfladen som är fredad,kustbevakningen gjorde beslag på utrustningen och rapporterade alla tjuvfiskare.Kustbevakningen tog också två båtar för tjuvfiske på fredat vatten vid villingen under lördagen.Jag kan tycka att moralen är rätt dålig bland gäddfiskare om man inte ens respekterar fredningsområden.
Motståndare till fritt fiske i allmänhet och "sportfiskeguidning" på frifiskevatten i synnerhet jublar.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mikwed Visa inläggUnder söndagen ertappades en erkänt duktig guide med att tjuvfiska på söderfladen som är fredad,kustbevakningen gjorde beslag på utrustningen och rapporterade alla tjuvfiskare.Kustbevakningen tog också två båtar för tjuvfiske på fredat vatten vid villingen under lördagen.Jag kan tycka att moralen är rätt dålig bland gäddfiskare om man inte ens respekterar fredningsområden.
Mammon styr tydligen när det gäller "100 % fångst/fiskgaranti"Skriv in din signatur här >> d'oh?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hemi Visa inläggPrecis....Det är dessutom om jag inte missminner mig, inte tillåtet för fisktillsynsmän att NAMNGE personer misstänkta för tjuvfiske..De är inte skyldiga i lagens mening, förrän de är dömda. Fast misstänker att killarna ligger risigt till om kustbevakningen ertappat dem på fredat område ;-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PÅK Visa inläggSnacka om att såga av den gren man själv sitter på.
Motståndare till fritt fiske i allmänhet och "sportfiskeguidning" på frifiskevatten i synnerhet jublar.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 009 visningar
1 gilla
|