Ursprungligen postat av Kimbow
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vårgädda försök
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Flint Visa inläggMen med 20% rabatt kanske du har råd att köpa ett till??????????
Letade du upp denna gamla post för att ge igen för att jag tycker 20% rabatt är en löjlig vinst?
Kanske har råd? Vad är det för djävla påhopp förövrig, vad vet du om min ekonomiska situation?Senast ändrad av Bowen; 2007-04-26, 20:27.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Var ute i går 26/04 blev 3 små stackare på 3 kg, gick med 3 meters Nilsmaster röd/svart silver. funderar på om dom börjat gå ut på lite djupare vatten nu? Vad tror ni?
Kommentera
-
va ute idag i utkanten av norrtälje viken, värkar ganska dött, fick bara en gädda på runt 2 och en stackars brax som jag råkade rycka fast i buken..
va iof ganska kallt så vi gav upp efter någon timme...
men försår inte varför dom inte e sugna på mat nu efter leken, för vist måste dom flesta gäddorna lekt klart nu??
ska göra ett nytt försök på tis för att se om d går bättre..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av per.b79 Visa inläggva ute idag i utkanten av norrtälje viken, värkar ganska dött, fick bara en gädda på runt 2 och en stackars brax som jag råkade rycka fast i buken..
men försår inte varför dom inte e sugna på mat nu efter leken, för vist måste dom flesta gäddorna lekt klart nu??
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kimbow Visa inläggvad skall jag med ett till lod till?!
Letade du upp denna gamla post för att ge igen för att jag tycker 20% rabatt är en löjlig vinst?
Kanske har råd? Vad är det för djävla påhopp förövrig, vad vet du om min ekonomiska situation?
Leta inte efter den sprang bara på den och tog chansen
känner du dig träffad...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flint Visa inläggLeta inte efter den sprang bara på den och tog chansen
känner du dig träffad...Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kolnej Visa inläggVilket djup körde ni på?
ganska grunt, vid vasskanter och någa steniga vikar,
va kanske runt metern, men försökte några kasst vid en ljup brant...
ska nog ut på sön igen
Kommentera
-
Ursprungligen postat av per.b79 Visa inläggva ute idag i utkanten av norrtälje viken, värkar ganska dött, fick bara en gädda på runt 2 och en stackars brax som jag råkade rycka fast i buken..
Det var längst in i nordvända vikar det funkade, har väl att göra med att det blåst nordligt i vad som känns i en månad nu...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 049 visningar
1 gilla
|