Kanalgratis polisanmälda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kanalgratis polisanmälda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av TiSo Visa inlägg

Jaha, så de är åtalade och dömda redan, det visste jag inte....?
    Det var klumpigt uttryckt av mig. Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.

Senast ändrad av Okoun; 2023-08-15, 10:04.

Kommentera

Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg

Det var klumpigt uttryckt av mig. Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
      Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.

Kommentera

Ursprungligen postat av holden Visa inlägg

Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.
        Eller så rapporterar någon ett specifikt klipp till youtube tillsammans med information som visar att något är fel. Är det då orimligt att det tas bort?

Kommentera

Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
          Ja, om polisutredningen visa att det är "införskaffat på olagligt vis" och dom blir dömda så kan jag tänka mig att YouTube tar bort materialet.

Kommentera

Eller så rapporterar någon ett specifikt klipp till youtube tillsammans med information som visar att något är fel. Är det då orimligt att det tas bort?
            Det rimliga är väl om den eventuellt skyldige tar bort klippet själv av ren självbevarelsedrift. Svårt att se att klippet i sig bryter mot några lagar och regler som skulle kräva att youtube tar bort det.

Kommentera

Det är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
              Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
              Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
              För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.

Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Ursprungligen postat av holden Visa inlägg

Ett liknande exempel, det är mer än en ungj-vel som har blivit av med lappen här i Finland sedan de har laddat upp filmer när de bryter mot hastighetsbegränsningarna. Typ filmat hastighetsmätaren när den visar 200km/h eller mer.

Kommentera

Lite lustigt i sammanhanget att Sportfiskarna låter tjuvfiskade fiskar vara med i storfiskeregistret. De verkar inte kolla fiskekort heller, vore ju enkelt när man anmäler sin fisk. I det exemplet jag notera var det ganska enkelt, eftersom man inte får fiska där. Just saying…

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
                      Det är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
                      Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
                      Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
                      För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.

Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........
                      Tror fiskevårdsområden jobbar på det ska bli fiskeförbud om det här nu stämmer med tjuvfiskandet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 111 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art