Kanalgratis polisanmälda - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kanalgratis polisanmälda

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Fiskefuralles Visa inlägg
    Kanske på sin plats att ha källhänvisning eller länk. Berörda parter kanske inte vill ha detta publicerat här. Det var ju ett tag sen.

Själva innehållet är ju på dagis nivå från bägge parter. Abborrfiske vi pratar om, de har inte uppfunnit kärnkraftverk.
    Ja det är nog på dagisnivå och så vidare men ödmjukhet och vanligt folkvett borde ju finnas bland dom som lever på sånt här också dömda eller inte så verkar ju all publicitet bra och det är väl inte riktigt så …..

Kommentera

Ursprungligen postat av nivv Visa inlägg

12 april 2019

Tobias Ekvall
      Äh det där är ett eftermiddagspass i Nederländerna för Team Galant Jag har fått minst 150+ abborrar, förmodligen 200+, över 1,5 kg med en toppfisk på 2,75 kg. Dock bara från 12 olika vatten (Sverige, Nederländerna, Spanien) men jag drog min första abborre över 1,5 kg 2016 så ge mig några år till kan jag nog komma ikapp

Jörgen Larsson
      Tobias Ekvall där är en väsentlig skillnad mellan dina och mina fångster. På 80-, 90- och början av 2000-talet fick man göra jobbet själv; leta upp och prova olika vatten. Merparten av dina fiskar är tagna i vatten som serveras på silverfat via Internet och sociala medier. Sen har jag ju hunnit med en hel del annat än abborre också...

Tobias Ekvall
      Jörgen Larsson Försök inte nervärdera mina fångster och säg att de serverats på silverfat. Jag har slitit hårt för varje fisk. Du har haft samma möjligheter, om inte lättare, att göra samma research som mig och åka till liknande ställen.
      Jag skulle aldrig gått med på en skrytartikel om mina bragder inom abborrfisket. Vi behöver ingen tävling om vem som har längst *något*.. Tar fokuset från fel sak. Man kan dock gärna dela med sig av stora och fina fångster

Jörgen Larsson
      Tobias Ekvall jag nervärderar inte, jag konstaterar att det finns en väsentlig skillnad på att jaga stor fisk idag och för 20-30 år sedan - och givetvis har jag också dragit nytta av denna möjlighet sen den dök upp.
      Skrytartikel om dina bragder? Jag visste inte att du hade gjort några bragder... Har man bott i Sveriges Mekka för abborrfiske så lär man ju ha fångat en del, det är du inte ensam om. Jag känner många personer som har fångat långt fler abborrar över 1,5 kg än vad jag har gjort.

Tobias Ekvall
      Jörgen Larsson Inte jag som sitter knäpptyst i båten som en sur gubbe och inte hälsar tillbaka till mig när man möts på vattnet. Allmänt hyfs lär man sig i förskolan . Men vi får ta det här privat istället, ha en fortsatt trevlig fredagskväll och glad påsk

Jörgen Larsson
      Tobias Ekvall nu förstår jag inte ens vad du pratar om, men glad påsk och fortsatt skitfiske!

Dejan Milosevic
      Alexander Björk är en abborre på 1500 gr orelevant ? Eller är det bara 1600 + fiskar som är relevanta ? Abborrar på 12-1500 gr är fortfarande väldigt stora abborrar på många håll i landet. Och väldigt fina fiskar. Patetiskt om man inte kan glädjas åt såna abborrar med.

Tobias Ekvall
      Dejan Milosevic Vid två tillfällen har ni åkt förbi med båten 10-20 m från mig då har jag sagt "Hej på er", för att vara trevlig. Du har alltid hälsat tillbaka men Jörgen har båda gångerna suttit knäpptyst. Fråga Skinnet, han var med en av gångerna. Som en stor och framstående fiskeprofil borde man verkligen tänka på hur man beter sig, åtminstone hälsa tillbaka

Dejan Milosevic
      Tobias Ekvall jag har aldrig upplevt det med Jörgen. Han kanske missade eller så missade du. Jag har missat folk ibland. Man sitter i sina egna tankar ibland. Missade i vintras en av mina vänner från Stockholm. Som jag känt i över 30 år. Men man behöver absolut inte kalla någon sur gubbe !!!!

Tobias Ekvall
      Dejan Milosevic Om man är såpass nära, har ögonkontakt med mig och sen hör dig hälsa tillbaka med din starka röst finns det ingen möjlighet att man har missat. Det har dessutom inte hänt en, utan två gånger Att inte hälsa tillbaka är ett sätt att visa att jag inte är värd en hälsning.

Jörgen Larsson
      Tobias Ekvall det är inget jag minns och i så fall måste jag ha suttit med andra tankar och det ber jag i så fall om ursäkt för. Jag tror alla som känner mig kan intyga att jag alltid är trevlig, vänlig och hjälpsam mot folk jag träffar vid olika vatten

Tobias Ekvall
      Jörgen Larsson Vi drar ett sträck över det här och du får ha fortsatt skitfiske Nu är det som det är och hoppas alla i framtiden är hyggliga mot varandra samt diskuterar på ett vettigt sett om man tycker någon gör ett fel.

Tobias Ekvall
      William Pettersson Jag är lätt på, 1v1 abborrekamp mellan oss Jörgen Larsson? Vi filmar allt och sen kan du bevisa att du är mycket bättre abborrfiskare och att jag fick allt serverat på silverfat. Hela sportfiskesverige hade viljat se den kampen Antar du utmaningen eller fegar du ut?

Så KG/Team Galant har glasegon vad det verkar. Sjukt att man kan hålla på och tjafsa med någon som Jörgen. Är glad att jag inte beställt från deras sunkiga webbshop.
      Vad är det Tobias inleder med att kommentera?

Vilket ”äh det där” pratar han om i loggen? Har inte Facebook själv tyvärr, annars hade jag givetvis sökt upp det.

Kommentera

Ursprungligen postat av senzitivity Visa inlägg

Vad är det Tobias inleder med att kommentera?

Vilket ”äh det där” pratar han om i loggen? Har inte Facebook själv tyvärr, annars hade jag givetvis sökt upp det.
        Han skriver på ett inlägg som delar denna artikeln:

Så han sågar Jörgens bedrift kan man väl säga. Och samtidigt verkar han lite ledsen över att ingen skriver en artikel om honom.

Kommentera

"Äh det där är ett eftermiddagspass i Nederländerna för Team Galant"

Hur fångar man fisk i 20 olika vatten i Sverige på ett eftermiddagspass i Nederländerna?

Kommentera

Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg
            "Äh det där är ett eftermiddagspass i Nederländerna för Team Galant"

Hur fångar man fisk i 20 olika vatten i Sverige på ett eftermiddagspass i Nederländerna?
            Vill minnas att CWC drog 186 godkända abborrar i PerchPro 9 på en dag och över 400 st på tre dagar, däremot var inte alla 1,5kg så klart. Man ska inte underskatta Hollands fiskeplatser eller Perchzilla i Spanien.

Kommentera

Kanalgratis är tacksamma för anmälan skrev dom på youtube.

Kommentera

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

Om de har använt fiskekort borde det ju vara ganska lätt för dem att bevisa det. Visa upp dem så är ju diskussionen slut. Om de inte gör det är de ju riktigt korkade eller inte har rent mjöl i påsen....
                Nu ligger allt fokus på att prata om Julkalendern via youtube.

Kommentera

Märkligt att det är en tystnad från Sveriges Radio P4 Jönköping.

Kommentera

Ursprungligen postat av Henke E Visa inlägg
                    https://sverigesradio.se/artikel/tob...sociala-medier

Märkligt att det är en tystnad från Sveriges Radio P4 Jönköping.
                    Vadå tystnad?

Kommentera

Ursprungligen postat av Henke E Visa inlägg
                      Kanalgratis är tacksamma för anmälan skrev dom på youtube.
                      All publicitet är bra publicitet..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 137 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art