Ursprungligen postat av TiSo
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kanalgratis polisanmälda
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Okoun Visa inlägg
Det var klumpigt uttryckt av mig. Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.
Kommentera
-
Om materialet visar sig vara införskaffat på olagligt vis så borde det vara rimligt av YouTube att ta bort materialet.
Kommentera
-
Eller så rapporterar någon ett specifikt klipp till youtube tillsammans med information som visar att något är fel. Är det då orimligt att det tas bort?
Kommentera
-
Det är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.
Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 2
Kommentera
-
Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
Så då borde youtube hålla koll på om varje person som någonsin kört bil i ett Youtube-klipp hade körkort vid tillfället enligt samma logik - givetvis helt orimligt att förvänta sig.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggDet är inte första gången och definitivt inte sista gången dom Tjuvfiskar.
Detta kommer Aldrig sluta då dom själva tycker att dom är så stora och präktiga.
Ett Fiskeförbud för KG i Svenska vatten, det skulle kanske svida lite.
För min del kan dom kasta ut dom från Sverige fullständigt för jag har Hatat Allt som har med KG att göra sen den berömda Fiskekryssningen där Ägaren betedde sig som ett riktigt Svin. Jag var själv drabbad av han, samt min Polare.
Fy fan säger jag bara om detta skitföretag.........
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 107 visningar
1 gilla
|