Jag tycker att det är rätt forumför att lufta våra tankar gällande miljö, klimat, överfiske, yrkesfiske och annat som har betydelse för vår miljö och därmed vårt fiske. men låt alla få ha sina åsikter utan att man måste förolämpa andra.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Klimatförändringar kan man räkna med öppet vatten hela vintern?
Collapse
X
-
Här har nu isarna lagt sig och folk meddelar att dom varit ute och pimplat... jag har lovat att komma ut för att se hur kul det är... dumt att lova när jag avskyr kylan som jag gör :-)
Jag hoppas att isarna släpper om 90 dagar för jag är redan nu löjligt sugen på att få spinnfiska igen.
- Gillar 1
Kommentera
-
Skrev detta inlägg på sidan 6 i tråden med hopp om att det skulle bli lite ordning, så fel jag hade.
"Vill uppmana ALLA som skriver i denna tråd att hålla en trevlig och saklig ton och bara delge fakta samt om man vill delge sin uppfattning i ämnet men på ett sakligt sätt och INTE smutskasta andra för deras åsikt då vi har åsiktsfrihet likväl som yttrandefrihet i landet och det ska alla få nyttja.
Denna uppmaning är för att vi moderatorer ska slippa fler rapporteringar än det redan kommit in i denna tråd, men den får hållas fortsättningsvis så länge alla följer forumreglerna och uppmaningen ovan!"
Så nu har jag rensat ca 10 sidor med irrelevant material, personangrepp och annat trams som inte har ett smack med ämnet att göra, så nu får Ni en sista chans att sköta Er och diskutera ämnet i tråden Isfria vintrar eller inte och lämna politik, miljögurus och och påhopp utanför FS!
Vid första nya påhopp eller annat irrelevant så stängs tråden med omedelbar verkan!
- Gillar 5
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ormbo Visa inläggSitter och väntar på att Mälaren ska frysa så jag kan prova all min utrustning och pimpla för första gången i mitt liv
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ormbo Visa inläggSitter och väntar på att Mälaren ska frysa så jag kan prova all min utrustning och pimpla för första gången i mitt liv
Håller med Xerup. Ta med onödigt mycket kläder, bra käk och dricka!
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Fota och dokumentera din första sittning på isen! Frys inte fast och glöm inte isdubbarna
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg
Själv sitter jag och väntar på + grader och hoppas på att Mälaren inte får någon is i år :-D
Håller med Xerup. Ta med onödigt mycket kläder, bra käk och dricka!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 112 visningar
1 gilla
|