Hej! Har ej handlar från wish någonsin bara från Aliexpress. Vet att man slapp tullavgiften på 75kr där förrut, är det fortfarande samma sak eller har dom infört detta här också? Har försökt googla men känns lite luddigt, tänkte beställa spinnare skedar till mina deracoup som har blivit dåliga i bra storlek!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Beställa från wish?
Collapse
X
-
Annars finns en del skedar här Axteka import fiske - SPINNARSKEDARUrsprungligen postat av Fock_it Visa inläggHej! Har ej handlar från wish någonsin bara från Aliexpress. Vet att man slapp tullavgiften på 75kr där förrut, är det fortfarande samma sak eller har dom infört detta här också? Har försökt googla men känns lite luddigt, tänkte beställa spinnare skedar till mina deracoup som har blivit dåliga i bra storlek!
-
Ska kolla tack!Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
Annars finns en del skedar här Axteka import fiske - SPINNARSKEDAR
Kommentera
-
Det är ingen tullavgift när du handlar från Wish.Ursprungligen postat av Fock_it Visa inläggHej! Har ej handlar från wish någonsin bara från Aliexpress. Vet att man slapp tullavgiften på 75kr där förrut, är det fortfarande samma sak eller har dom infört detta här också? Har försökt googla men känns lite luddigt, tänkte beställa spinnare skedar till mina deracoup som har blivit dåliga i bra storlek!
Det dåliga med wish är frakten. Köper du en grej och frakten kostar 50 kr så kostar det 100 kr om du köper 2 st, 150 kr om du köper 3 st osv.
De drar in pengar även på frakten vilket jag inte gillar.
Kommentera
-
Wish är ju en drös olika säljare, och de alla vill väl ha betalt för frakten antar jag.Ursprungligen postat av UB Visa inlägg
Det är ingen tullavgift när du handlar från Wish.
Det dåliga med wish är frakten. Köper du en grej och frakten kostar 50 kr så kostar det 100 kr om du köper 2 st, 150 kr om du köper 3 st osv.
De drar in pengar även på frakten vilket jag inte gillar.
Kommentera
-
Jo, men samma sak gäller om du köper flera av en produkt från samma butik. Varje stycke kostar en frakt.Ursprungligen postat av nephilim Visa inlägg
Wish är ju en drös olika säljare, och de alla vill väl ha betalt för frakten antar jag.
Kommentera
-
Märkte det jag också när jag satt och skulle lägga en beställning.Ursprungligen postat av Nila Visa inlägg
Jo, men samma sak gäller om du köper flera av en produkt från samma butik. Varje stycke kostar en frakt.
Det räcker med att man tar 2st av samma sak, från samma säljare så får man 1st frakt på varje produkt.
Kommentera
-
Jag beställde beten från Ali för bara några veckor sedan. Fick ingen tullavgift på dessa. Så verkar var stickkontroller... men det låter jag va osagt.
Men som många skriver så bör du nog hålla koll på frakten beroende på om det är Wish eller Ali och vem som är säljaren.
Kommentera
-
Jag beställde beten från Ali för bara några veckor sedan. Fick ingen tullavgift på dessa. Så verkar var stickkontroller... men det låter jag va osagt.
Men som många skriver så bör du nog hålla koll på frakten beroende på om det är Wish eller Ali och vem som är säljaren.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 150 visningar