Tack för 12 roliga år - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för 12 roliga år

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tack för 12 roliga år

Tackar för mig här. När man inte får försvara sig i Trådar så är det unget kul här längre :-(

Skitfiske på er

Classe
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

Hej, trist att du känner så. Kan du utveckla (konkreta exempel) vad du menar med att man inte får försvara sig?

Kommentera

Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
      Tackar för mig här. När man inte får försvara sig i Trådar så är det unget kul här längre :-(

Skitfiske på er

Classe
      Du har ju tackat för dig tidigare, så vi får väl se hur länge det dröjer innan du är tillbaka den här gången ;-)
      Senast ändrad av Lejestrand; 2022-02-04, 11:43.

Kommentera

Såg tråden om politik och tänkte direkt att det där kommer aldrig att bli bra. Vi borde hålla politik utanför forumet helt och hållet. Bättre att fortsätta hänga här och skriva om fiske och kränga fiskegrejer än att lämna!
        Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Geronimo Visa inlägg
          Såg tråden om politik och tänkte direkt att det där kommer aldrig att bli bra. Vi borde hålla politik utanför forumet helt och hållet. Bättre att fortsätta hänga här och skriva om fiske och kränga fiskegrejer än att lämna!
          100% håller jag med här, tänkte precis likadant när jag såg tråden, politik å religion ska man hålla för sig själv i slutna forum med likasinnade folk så vi andra ointresserade slipper se skiten om vi inte vill.

Kommentera

Ursprungligen postat av RUSTY HOOK Visa inlägg

100% håller jag med här, tänkte precis likadant när jag såg tråden, politik å religion ska man hålla för sig själv i slutna forum med likasinnade folk så vi andra ointresserade slipper se skiten om vi inte vill.
            Fast politiken påverkar sportfisket och vi sportfiskare måste hållas uppdaterade och informerade om vad som pågår så att vi kan agera. Man kan låta bli att läsa politiska trådar om man inte är intresserad.

Att förbjuda (relevanta) politiska diskussioner på forumet är oklokt anser jag.

Med det sagt vet jag inte vad som diskuterades i det nämnda fallet.

Kommentera

Visst påverkar politiken fisket men för den sakens skull behöver ingen ange partifärg. Vi kan och har här diskuterat både bränslepriser, miljö i stort, nätfiske, säl, skarv, utbyggda älvar, strandskydd och Östersjön, dess miljö och yrkesfisket där och på västkust och hur det påverkar oss sportfiskare med mer och det har ofta varit gott så, helt utan partifärg även om det kan skina igenom något givet ståndpunkter i olika frågor.

Sånt som ovan är ju bra att vi diskuterar i hyfsad ton. Sen är väl nästa steg det svåra, hur påverkar vi beslutsfattare givet vad vi finner viktigt? Försöker vi ens, jag är dålig på det.

Dock att t ex säga att man röstar på XX för att förhindra tjuvfiske eller på YY för att förhindra vattenkraftverk ger i vart fall inte mig något av mervärde, det skapar inget gott underlag för diskussion i min mening.

Kommentera

Klockrent Anteman.
                Tyvärr så är det få beslutsfattare som bryr sig om det som sker under ytan. Men felet är inte " deras " utan alla som tycker men inte orkar agera , jag oxå , tyvärr.
                Peter b

Kommentera

Märkligt nog Classe jag som ville titta på den lilla Rocketen i din annons fick inte göra det av någon anledning alla andra annonser var tillgängliga att se på förutom din,märkligt nog!?!
                  Vill bara lägga till: det hände igår innan annonsen raderades från ”köp/sälj.
                  Senast ändrad av Blinker; 2022-02-04, 22:13.

Kommentera

Ursprungligen postat av Blinker Visa inlägg
                    Märkligt nog Classe jag som ville titta på den lilla Rocketen i din annons fick inte göra det av någon anledning alla andra annonser var tillgängliga att se på förutom din,märkligt nog!?!
                    Vill bara lägga till: det hände igår innan annonsen raderades från ”köp/sälj.
                    Den ligger på blocket nu.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    14 965 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art