Ursprungligen postat av PatrikL
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Black week/black Friday 2021
Collapse
X
-
Någon tipsade om Sportfiskeboden i Västerås här. Jag såg igår att de skulle ha 50% på allt förutom elektronik idag lördag mellan kl 9-10. Jag tänkte det kunde vara värt att kolla in iaf då jag letar efter en schysst spö+rulle kombo. Jag hade misstanken att det antagligen är någon sorts bullshit, 50% är ju rätt mycket rabatt…men jag ställde klockan imorse och drog iväg ändå, och med facit i hand kan jag konstatera att det var värt det. Jag inhandlade spö + rulle för 1750kr, inklusive påspolad lina. När jag kikar på nätet efter samma kombo är det billigaste jag lyckas hitta 2600kr på dogger, och då ingår inte lina samt att priset är black-week pris. Känns onekligen som jag gjorde ett bra köp. Dessutom var expediten väldigt hjälpsam och tog sig tid, trots att det var mycket folk som hade frågor. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte handlade på mig mer…Tips till er som är i närheten av Västerås idag alltså! De kör -40% resten av dagen. Risk för lång kö till kassan dock, jag fick stå en bra stund
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grobian Visa inläggNågon tipsade om Sportfiskeboden i Västerås här. Jag såg igår att de skulle ha 50% på allt förutom elektronik idag lördag mellan kl 9-10. Jag tänkte det kunde vara värt att kolla in iaf då jag letar efter en schysst spö+rulle kombo. Jag hade misstanken att det antagligen är någon sorts bullshit, 50% är ju rätt mycket rabatt…men jag ställde klockan imorse och drog iväg ändå, och med facit i hand kan jag konstatera att det var värt det. Jag inhandlade spö + rulle för 1750kr, inklusive påspolad lina. När jag kikar på nätet efter samma kombo är det billigaste jag lyckas hitta 2600kr på dogger, och då ingår inte lina samt att priset är black-week pris. Känns onekligen som jag gjorde ett bra köp. Dessutom var expediten väldigt hjälpsam och tog sig tid, trots att det var mycket folk som hade frågor. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte handlade på mig mer…Tips till er som är i närheten av Västerås idag alltså! De kör -40% resten av dagen. Risk för lång kö till kassan dock, jag fick stå en bra stund
Apropå tidigare diskussioner i denna tråd tycker jag att det fanns mycket bra att hämta iår hos vissa handlare.
Handlade på Sportiskeboden V-ås och på Fiske & Outdoor sånt jag planerat att köpa in länge, produkter i övre segmentet med 40-50% rabatt. Utöver det övrigt bra att ha som ett antal spolar lina och småplock.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg15% inta illa! Hade varit ännu bättre om de hade kommit in i lagret!
Rullar, spön och lite småsaker, så jag har tyvärr gett upp hoppet på Söder och vänder mig åt annat håll numera :-)Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
De få saker jag kollat efter har antingen inte funnits i lager. Eller så har de ej varit nedsatta. De få som faktuskt varit nedsatta har ändå inte bkivit av då de jag tycker de e snålt o bara rea ut utgående modeller och liknande eller bara kapa priset nån ynka hundring..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Jag tycker över lag detta året när jag kollat på lite saker på Söders så finns det aldrig i Lager :-(
Rullar, spön och lite småsaker, så jag har tyvärr gett upp hoppet på Söder och vänder mig åt annat håll numera :-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av esox88 Visa inläggNån som har hittat nån butik som har bra deals på solbrillor? Oakley, leech eller liknande.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 047 visningar
1 gilla
|