Värde på mina grejer? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Värde på mina grejer?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Värde på mina grejer?

Har fått ärva diverse fiskeutrustning, bl.a. en "rulle" ABUMATIC 120, som är oanvänd plus ett antal olika beten m.m. Ska sälja den i morgon, och undrar om någon med mera erfarenhet än jag vet vad den kan vara värd, och vad man kan ta betalt för fiskedrag i metall samt diverse krokar och flugor, alla oanvända?

Ursprungligen postat av Agnetha Visa inlägg
    Har fått ärva diverse fiskeutrustning, bl.a. en "rulle" ABUMATIC 120, som är oanvänd plus ett antal olika beten m.m. Ska sälja den i morgon, och undrar om någon med mera erfarenhet än jag vet vad den kan vara värd, och vad man kan ta betalt för fiskedrag i metall samt diverse krokar och flugor, alla oanvända?
    Med rätt köpare kan du kanske få ett par hundralappar för rullen, det ligger tre stycken ute på tradera. Två av dem ligger just nu på 105 kronor med nästan fem dagar kvar.
    Vad du kan få för dragen beror helt på antal, skick och hur ovanliga de är, men jag skulle tyvärr inte tro att det handlar om några jättesummor där heller. Några hundralappar kanske om det finns några stycken ovanligare i bra skick som någon samlare vill åt, men det är väldigt svårt att säga.
    Prova att se om du hittar något liknande på tradera för att få en någorlunda uppfattning.

Kommentera

Jag tror säkert att det här " gänget " skulle kunna hjälpa dig med allt det där om det bara funnits bilder....
      De grabbar o tjejer som är inne på det här forumet har fantastiska kunskaper och är oftast väldigt hjälpsamma. Men utan bilder så är det väldigt svårt.

Kommentera

Samlar på gamla grejer, skicka bilder så kan jag hjälpa dig.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 004 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art