Pris fiskekort - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pris fiskekort

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

En liten uppdatering. Krävde som sagt ersättning för de stängde rampen under mina 5v semester. Fick nu igenom mitt krav och jag fick mitt "skadestånd" . Inga glada miner, men har man gjort bort sig så får man stå för det.
    Nu står det att rampen stängs så till nästa år kan ingen gnälla men ni som köpte årskort innan de skrivit ut det och blev som jag utestängda från en tjänst man betalat för bör kräva ersättning om ni inte redan gjort det.

Kommentera

Riktigt knäppt av ett FVO att sälja dyra fiskekort å ena sidan och sedan stänga av en ramp de förfogar över å andra. Tänker (?) de sig enbart landfiske eller att ev. andra ramper får undersökas av fiskekortsinnehavaren?

USA är verkligen inget föredöme i de flesta avseenden men flertalet nöjes- och sportfiskesjöar där förefaller ha en ramp eller fler. De har för länge sedan begripit att ett rimligt effektivt eller ens möjligörande av fiske eller allmän rekreation i sjöar (ffa med svårtillgänglig strand) kräver en båt.

Bunns FVO förefaller tro eller vill iaf att sportfiske i dag ska bedrivas såsom för flertalet på 30-talet med metspö från land eller så vill man inte ha gäster?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
      64 svar
      15 019 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg .art
      av .art