anledningen till att jag tackar både här och på FNU är att jag vill att vill visa min tacksamhet på dom två ställen där jag huserar och där jag känner en del folk. vad jag tackar för är inte ngt som har att göra med min och mina egna barns undermånliga kastteknik eller misslyckade fisketurer, och PA´s eventuella inblandning i det. utan det faktum att PA/lundgrens skänkte en hel del fiskeprylar till eleverna i min skola, och på det sättet möjliggjorde fiskeutflykter, en bra anledning att kunna dra ut i naturen med ungarna. det har, enligt vad jag tror, ett stort pedagogiskt värde att kunna göra sånna saker.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
stort tack till lundgrens och PA
Collapse
X
-
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
-
Det va riktigt schysst gjort. De få gånger sånt sker ska det uppmärksammas!Ursprungligen postat av ALQ Visa inlägganledningen till att jag tackar både här och på FNU är att jag vill att vill visa min tacksamhet på dom två ställen där jag huserar och där jag känner en del folk. vad jag tackar för är inte ngt som har att göra med min och mina egna barns undermånliga kastteknik eller misslyckade fisketurer, och PA´s eventuella inblandning i det. utan det faktum att PA/lundgrens skänkte en hel del fiskeprylar till eleverna i min skola, och på det sättet möjliggjorde fiskeutflykter, en bra anledning att kunna dra ut i naturen med ungarna. det har, enligt vad jag tror, ett stort pedagogiskt värde att kunna göra sånna saker.Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.
Kommentera
-
det kan du hajja att dom gjorde :-)Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggBra initativ av Lundgrens, hoppas dom unga uppskattar det.
av ngn märklig anledning så har fiskeintresset ökat sedan jag började på jobba skolan, vilket jag tycker är superkul. nu kan vi dessutom sticka ett gäng när andan faller på, eller när det behövs kommas bort lite.achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Hej igen Achilles; Snyggt svarat! Ja, du förstod genast att jag trodde att det var dina egna "ungar" du skrev om. Nu höjde du värdet på ditt tack till Dins, PA och Lundgrens Fiskeredskapsfabrik med åtskilliga 100 %!Ursprungligen postat av ALQ Visa inlägganledningen till att jag tackar både här och på FNU är att jag vill att vill visa min tacksamhet på dom två ställen där jag huserar och där jag känner en del folk. vad jag tackar för är inte ngt som har att göra med min och mina egna barns undermånliga kastteknik eller misslyckade fisketurer, och PA´s eventuella inblandning i det. utan det faktum att PA/lundgrens skänkte en hel del fiskeprylar till eleverna i min skola, och på det sättet möjliggjorde fiskeutflykter, en bra anledning att kunna dra ut i naturen med ungarna. det har, enligt vad jag tror, ett stort pedagogiskt värde att kunna göra sånna saker.
Hur många ungar rör det sig om som är fiskesugna? 5, 10, 15 eller fler?
One day spent fishing with kids adds ten days to my life too!
Old Firehand
Kommentera
-
Pedagogiskt värde...Ursprungligen postat av ALQ Visa inlägganledningen till att jag tackar både här och på FNU är att jag vill att vill visa min tacksamhet på dom två ställen där jag huserar och där jag känner en del folk. vad jag tackar för är inte ngt som har att göra med min och mina egna barns undermånliga kastteknik eller misslyckade fisketurer, och PA´s eventuella inblandning i det. utan det faktum att PA/lundgrens skänkte en hel del fiskeprylar till eleverna i min skola, och på det sättet möjliggjorde fiskeutflykter, en bra anledning att kunna dra ut i naturen med ungarna. det har, enligt vad jag tror, ett stort pedagogiskt värde att kunna göra sånna saker.
He he, säg som det är: du vill ut och fiska under arbetstid!
Och vem vill inte det - bra jobbat!
Smaken är som baken...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar