Diagnosen gör att jag kollar på ett antal vädersajter 1-2 ggr/dag om hur vädret skall bli på Skånekusten den 1/1 och dagarna därpå. Priot är i ordningsföljd efter viktigast först: vindstyrka , vindriktning , temperatur , vattenstånd , nederbörd. Är det riktigt illa så kan det bli ostkusten Skåne.
Ser väl fiskbart ut på västra sidan så här långt men mycke kan ändras.
Har nog inte varit så här sugen ngt år tidigare, eller säger jag samma sak varje år , farligt o ladda för tidigt. Lätt o dra på sig mjölksyra om man går ut för hårt.
Vet hur kroppen kommer o kännas efter en 4-5 dgr på raken med 4-6h fiske per dag. Borde önskat mig ett klippkort hos kiropraktorn i julklapp och ett halvt kilo painkillers istället för skumtomtar.
Hoppas alla får en God Jul och ett Gott Nytt Fiskeår
Peter b
Ser väl fiskbart ut på västra sidan så här långt men mycke kan ändras.
Har nog inte varit så här sugen ngt år tidigare, eller säger jag samma sak varje år , farligt o ladda för tidigt. Lätt o dra på sig mjölksyra om man går ut för hårt.
Vet hur kroppen kommer o kännas efter en 4-5 dgr på raken med 4-6h fiske per dag. Borde önskat mig ett klippkort hos kiropraktorn i julklapp och ett halvt kilo painkillers istället för skumtomtar.
Hoppas alla får en God Jul och ett Gott Nytt Fiskeår
Peter b
Kommentera