sportfiskeakademin frågor!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sportfiskeakademin frågor!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

haha Esox, bra jämförelse där...Ja, fritidsvärdarna kan vara lite kneppiga ibland och dom nya boendekontrakten som infördes till detta läsåret var inte några goda nyheter om man gillar att på helgerna..
    Som Esox säger, om ni kan. Skaffa privatlägenhet!! Livet där uppe blir så mycke lättare utan alla regler som skolan har infört för boenden, klart, dom vill ju ens bästa rent studiemässigt och att man inte hamnar i skit, men lite kul på helgerna måste man la få ha!

Men privatlägenhet!!! Om ni kan
    Specimen fishing for life

Kommentera

hej, ska nog osso börga där, ja var där på öppet hus! det värkar trevligt!
      Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera

Jag tycker verkligen att de som söker till akademin bör ha ett stort intresse för fiske, det blir många som verkligen är intresserade av fiske och som är duktiga men som inte kommer in pga att folk söker dit utan intresse, helt fel enligt mej. Vid intagningen så tycker jag att lärare och rektorn typ ska sätta sig ner och diskutera vilka sökande som faktiskt kan utvecklas på akademin och få jobb i framtiden för hälften av alla som går på akademin nu är inte ett skit intresserade av fiske. Hörde att på öppet hus va de ett skaft som tänkte söka tills nästa år, den grabben hade tydligen fiskat en gång i hela sitt liv, ja menar de finns folk som behöver de platserna bättre.

Kommentera

Finns där någon annan inriktning på akademien eller varför funderar man äns på att söka om man inte är intreserad av fiske?
          varför nappar det aldrig?

Kommentera

Ursprungligen postat av andrease Visa inlägg
            Finns där någon annan inriktning på akademien eller varför funderar man äns på att söka om man inte är intreserad av fiske?

Det finns vilt, hundsport och sporthandel som inriktning, men allt för många som går/söker till akademin har enligt mig allt för svagt intresse för sportfiske vilket är synd då platserna "behövs" bättre för de som verkligen är intresserade men kanske inte har tillräckliga betyg...

Kommentera

stämmer jävlit bra Hudik

Kommentera

Sök till skolan om du har stort intresse och vill skaffa många trevliga kontakter inom fisket.. På min tid kändes det som vissa sökte till skolan mest för att komma hemifrån och få leva rövare.. och visst va det inga trevliga år för levern

Men idag är som någon nämde längre upp fritidsvärdarna mkt hårdare och de har massa löjliga kontrakt o grejjer man ska skriva på.

Så sök till skolan om du är verkligt intresserad och vill utveckla dit fiske o hitta många trevliga o duktiga fiskepolare.

Att man får jobba som montör i nån fabrik, sälja burgers på donken eller göra ost på ett mejeri är ett pris man får betala för tre roliga år

Kommentera

ångrar lite att jag inte sökte men kanske söker dit : )
                  Keep talking about me, You are just making me famous..
                  MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                  www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
                    ångrar lite att jag inte sökte men kanske söker dit : )
                    Då är det lite brottom, eftersom sista ansökningsdag var den 1:a Februari. Om du vill vara med på första antagningen dvs.

Det är visst en riktigt skitskola vad jag har hört, så det är bäst att ingen söker dit, så jag kommer in och kan kolla hur det verkligen är

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 019 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art