Robot beten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Robot beten

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Den Engström jag gillar bäst som skribent heter Mikael i förnamn och har skrivit en mängd roliga fiskereportage i bl a Fiske för alla och Fiskejournalen om jag minns rätt... Han är/var bra!

För övrigt är det inte en stor skillnad mellan ett artificiellt bete utan batterier och ett bete med batterier... inte alls i närheten av övrigt som följde i tråden - enligt min mening.

Det förra ger man liv i genom invevning eller trolling, dvs både båt å vanligen motor. Skulle nog föredra det senare betet framför live-bait om jag skulle meta gädda...

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
      Den Engström jag gillar bäst som skribent heter Mikael i förnamn och har skrivit en mängd roliga fiskereportage i bl a Fiske för alla och Fiskejournalen om jag minns rätt... Han är/var bra!

För övrigt är det inte en stor skillnad mellan ett artificiellt bete utan batterier och ett bete med batterier... inte alls i närheten av övrigt som följde i tråden - enligt min mening.

Det förra ger man liv i genom invevning eller trolling, dvs både båt å vanligen motor. Skulle nog föredra det senare betet framför live-bait om jag skulle meta gädda...
      Fick nyss ett (hemligt) pm/meddelande på detta inlägg... om jag förstått saken rätt. Jag är tydligen ett miljösvin enligt Marcus66 (markus?) eftersom jag tydligen (?) förespråkar miljöförstörande batteriwobbler framför det rent artificiella eller live-bait... vem kunda ana den långat slutsatsen... "använda batterier när det finnas levande mörtar...?" ( Eh... är "chockad".. he he, men orkar inte leta upp den symbolen...)
      Senast ändrad av anteman; 2019-11-15, 00:53.

Kommentera

Vad kul att den här tråden lever sitt eget liv nu. Trist att alltfler användare inte respekterar nätetikett och ger sig friskt på andra användare med personangrepp och förolämpningar som jag blev utsatt för i en annan tråd. Jag tror inte att dessa beten kommer att slå igenom i Sverige eller ens i USA, så Marcus behöver inte oroa sig för att tappade drag ske leva till miljöförstörelse. Jag försöker själv ta fram ett självfiskande system för stationärt fiske som jag hoppas ska slå igenom .

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 370 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art