Ursprungligen postat av Bowen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kan inte öppna pm
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av stahre87 Visa inläggOkej. Måste avreagera mig lite, sur j*vel som man är.
Fiskesnack har i många år vart bas för social plattform för mig som sportfiskare. Men med tiden så har ju fiskesnack gått från toppen till botten.
Det laggar, layout har blivit sämre o sämre med alla uppdateringar, folk är inte längre speciellt aktiva, kanske just pga det.
Nu kan jag inte längre ladda upp bilder. Jag kan inte öppna min Pm.
Det är som man säger "det var bättre förr"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggOch detta vansinne att logga in hela jävla tiden
Jag har bara Mobilen och vill vara inloggad när jag öppnar FS som alltid förr...... Det kanske är meningen att döda forumet då Absolut inget görs, bara kolla Spammern som han fick hålla på förr hade han lagt in ett spamm sen hade han varit väck.....Suck
Kommentera
-
Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg
Du är inte ensam om att inte kunna öppna pm.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg
Jag kör samma som dig, bara mobilen. Men jag behöver inte logga in var gång?
Jag har samma mobilen nu som innan så det är Inte någon inställning i mobilen......
Kan tillägga att det är Endast FS detta händer. Överallt annat är jag inloggad direkt...Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggJa kan inte hitta fiskesnack på tapatalk sedan jag bytte mobil :/.
Det skylldes på nån säkerhetsbugg men jag tror att det handlar om reklampengar. Inget fel med det enligt mig, önskar bara att de hade kunnat vara ärliga om så är fallet...Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggNä bit i hop en stund.... det är alltid som sämst innan det blir lite bättre...
Fick nyss ett meddelande och det kunde läsas via mobil i vart fall. Klicka på Meddelanden, gå till Meddelandecentrum och sedan klickar du på Meddelanden en bit ned på sidan. Då kommer du till dina meddelanden, iaf gjorde jag det nyss...
prövar en bild också...Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg
Det funkar på olästa meddelanden. Prova att läsa ett gammalt. Jag kommer bara till startsidan...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggbara kolla Spammern som han fick hålla på förr hade han lagt in ett spamm sen hade han varit väck.....SuckHette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
- Gillar 4
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Räcker att jag stänger ner webbläsaren, går och tar kaffe, greppar mobilen öppnar.......Öhhhh, utloggad
Jag har samma mobilen nu som innan så det är Inte någon inställning i mobilen......
Kan tillägga att det är Endast FS detta händer. Överallt annat är jag inloggad direkt...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 041 visningar
1 gilla
|