......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Är det någon som har tips på bra gäddvatten i västra götaland?
Collapse
X
-
jag tycker att ni som klagar på pikehunter är shit fjantiga! ni klagar bara för att det är just gädda han äter, man fan, varända jäel på denna sida istortsett tar upp blanka HÖ eller gösar!!! ja e absolut c&r fiskare, men jag tycker att ni ska klaga på HÖ och gösfiskarna osso, eller så klagar ni inte alls!!!!!! Hornborgasjön ligger i västergötlan, men tror det är mest smågädda där, du måste ha båt destoutom.Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera
-
Anledningen till att folk började tjafsa om detta, är att om du visar dig själv med en bild på en "stor" död gädda, och säger att du letar efter ett storgädde vatten för att fånga någon matfisk, så är det KLART SOM FAN att folk reagerar! Om du någon gång får en stor gädda, så får man hoppas du SLÄPPER tillbaka den (du har väll verktygen, matta mm...??) och hoppas att dom små matgäddorna smakar fint.
Sander L: Du måste vara rikigt DUM om du inte fattar vad som menas med "då och då" det är ju bara sunt förnuft. Sen skrev du så här "fiskätande specimenhunters" är man en FISKÄTANDE specimenhunter så äter man väll fiske elller??
Sen skrev du så här "bara för att Pike äter fisk så kan han inte dra en stor gädda utan att avliva den?" men om du hade tittat lite noggranare på hans bild så hade du sett att det var en "stor" död gädda, och om den är död så har han antagligen avlivat den om inte någon annan gjort det!!!
Kommentera
-
hahahaha tycker du att den e stor hahahah!!!!!Ursprungligen postat av N-R-G Visa inläggAnledningen till att folk började tjafsa om detta, är att om du visar dig själv med en bild på en "stor" död gädda, och säger att du letar efter ett storgädde vatten för att fånga någon matfisk, så är det KLART SOM FAN att folk reagerar! Om du någon gång får en stor gädda, så får man hoppas du SLÄPPER tillbaka den (du har väll verktygen, matta mm...??) och hoppas att dom små matgäddorna smakar fint.
Sander L: Du måste vara rikigt DUM om du inte fattar vad som menas med "då och då" det är ju bara sunt förnuft. Sen skrev du så här "fiskätande specimenhunters" är man en FISKÄTANDE specimenhunter så äter man väll fiske elller??
Sen skrev du så här "bara för att Pike äter fisk så kan han inte dra en stor gädda utan att avliva den?" men om du hade tittat lite noggranare på hans bild så hade du sett att det var en "stor" död gädda, och om den är död så har han antagligen avlivat den om inte någon annan gjort det!!!
Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera
-
Hallå på er,nu börjar ni diskutera om min gädda är stor eller inte,jag får då säga till er att denna gädda hade en vikt på 2586 gram.Och den var mycket välsmakande som ungsstekt skall ni också veta.Så kan vi inte vara överens om att den inte var "STOR". elleren full mans ord är en nykter mans tankar
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 157 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 107 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 837 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
||
|
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
|
68 svar
3 654 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-12-28, 22:06
|
||
|
Startad av Bjorn88, 2023-10-23, 20:10
|
6 svar
683 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Villespinn91
2026-03-24, 19:53
|
Men tillräckligt stor för att den skall släppas tillbaks!!
Kommentera