nån som vill fiska eller nåt ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

nån som vill fiska eller nåt ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• nån som vill fiska eller nåt ?

finns här nån här i närheten av Landskrona som skulle vilja fiska eller bara ge litta tips on var man kan fiska här i närheten .. förutom saxåån inget fel på stället men känns enformigt.. e trött på och åka stora sträckor för ett lycket fiske alltid.. Har hört att det ska finnas fina ställen vid bl.a lundåkrahamnen samt borstahusen/ålabodarna ..om man inte jagar nån speciell fisk.. utan vadsom typ nån som vet nåt mer om dessa ställena så man slipper gå ner i frysa k¤l¤r¤a i onödan .. väldigt tacksam för svar vad ni än vet och var ni än e från

skitfiske!

Vafan, vågar man sig ner till Landskrona. Är ju risk att nån snor fiskespöet ur handen på en. Var lite att ta i. Hur är det egentligen.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen
      Vafan, vågar man sig ner till Landskrona. Är ju risk att nån snor fiskespöet ur handen på en. Var lite att ta i. Hur är det egentligen.

hehe mina spön får dem aldrig varefall spö däremot får dem om dem försöker :=) .. här e det gott vettdu, ska faktiskt ut i natt o förbereda en fiskedag innan ljuset kommer .. o jag har redan lyckats få mig med en ny fiskedude som verkar va skoj, såå det ska bli kul ,, mycket roligare än o va själv ..om du e från stockholm e Landskrona inga problem staden e bara grymmt liten darför kan man tro det händer möe.. men det gör det inte ..helt ok place faktiskt ha det finfint!

Kommentera

Ursprungligen postat av GoneFishinG
        om du e från stockholm e Landskrona inga problem staden e bara grymmt liten darför kan man tro det händer möe.. men det gör det inte ..helt ok place faktiskt ha det finfint!
        Hah ren lögn.. e du social demokrat? Jag bor också i landskrona och jag kan säga att det händer mycket... speciellt i fel kvarter.. jag har en kompis som flyttade hit från stockholm och har varit här en kort stund... Han har blivit utsatt för 2 rånförsök av gäng.. Gängen kan vara E.X 10st 12-14 åringar eller ibland är det t.e.x en liten grabb som kubbar fram till dig och säger '' Hrit mid skoerna schvenne'' och då är det bäst att dra oftast har de sina brossor runt hörnet som attackerar dig om du t.e.x gör något mot lillgrabben...och ''brossorna'' har alltid kniv....Farligt
        Jag har också andra kompisar som har blivit utsatta för en massa skit men det finns ju Nattvandrare som strosar runt på fredag/lördags kvällarna men de är aldrig där det händer något.

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike-Buster
          Hah ren lögn.. e du social demokrat? Jag bor också i landskrona och jag kan säga att det händer mycket... speciellt i fel kvarter.. jag har en kompis som flyttade hit från stockholm och har varit här en kort stund... Han har blivit utsatt för 2 rånförsök av gäng.. Gängen kan vara E.X 10st 12-14 åringar eller ibland är det t.e.x en liten grabb som kubbar fram till dig och säger '' Hrit mid skoerna schvenne'' och då är det bäst att dra oftast har de sina brossor runt hörnet som attackerar dig om du t.e.x gör något mot lillgrabben...och ''brossorna'' har alltid kniv....Farligt
          Jag har också andra kompisar som har blivit utsatta för en massa skit men det finns ju Nattvandrare som strosar runt på fredag/lördags kvällarna men de är aldrig där det händer något.

ja vet men man måste försvara litta ju jag bor i pilängen så jag vet precis va du snackar om hehe men vafan ja brukar få va ifred varefall ..fasst man e grymt trött på denna skiten ..men skit i det nu ..politik e till för folk utan egna åsikter .. vart fiskar du ? kom igen nu släng av dig lite tips

Kommentera

Ok, Jag fiskar I saxån, Löddeå, med Lilly och bris (turbåtarna), jag kustfiskar på ven... Jag fiskar inte I hamnen här eftersom Fisket här är väldigt dåligt, ven e grymt på våren och hösten. Sen har jag en liten båt också som vi drar runt till olika sjöar..

Kommentera

Hade jag bott kvar i Landskrona hade jag nog stuckit ner till citadellet och fiskat varje helg...

Så det är väl tur i oturen att man inte bor där längre...

Kommentera

pike-buster du har p-m

fogelberg.. visst kan citadellet erbjuda ett fint fiske men knappast trevligt tycke ja .. oftast varefall .. har vatt där bra många ggr, och tyvärr e det ofta så att där e grymmt mycket skitungar o annat folk med tanke på att det e en sevärd grej med hela citadellskitet så får man tyvärr inte va ifred , Och blir grymmt störd.. och alla hundar som ofta springer omkring där o bajsar o bits o mög....no feeling lixom ...Tycker jag varefall hähä ha D ¤skitfiske¤

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 094 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art
                av .art