Ursprungligen postat av cath
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vem är egentligen Old Firehand???
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av KG?...ja, det är egentligen samma sak som envis, fast inte på det envisa, dumdryga sättet...lite mer som om Brad Pitt verkligen skulle genomdriva nåt...lite sådär lagomt envist fast på ett envetet sätt (tänk en bestämd Brad Pitt med bar överkropp)...
menar du lite som en bestämd reinfeltd, med ett tight linne och spandexbrallor!!!achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Ja, ungefär. Fast med mer hår och med lite lagom med svettpärlor på tvättbrädan.
peruk, glyserin och tvättmaskin istället för tvättbräda så stämmer det in på BBRFachilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ALQmenar du lite som en bestämd reinfeltd, med ett tight linne och spandexbrallor!!!Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
cath
Ursprungligen postat av KG?...ja, det är egentligen samma sak som envis, fast inte på det envisa, dumdryga sättet...lite mer som om Brad Pitt verkligen skulle genomdriva nåt...lite sådär lagomt envist fast på ett envetet sätt (tänk en bestämd Brad Pitt med bar överkropp)...
Nu börjar det likna något tar av mig tröjanMmmm det låter väldigt bra att vara enveten (skoja) Bra beskrivning då vet jag .
Kommentera
-
Och nu har denna legend som man av hans ibland jobbiga inlägg och kommentarer både stört sig på och imponerats av gått ur tiden.
kunskapen och erfarenheten som nu är borta skulle ta flera livstider för mig att skaffa.
Vila i frid.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Svammlet Visa inläggOch nu har denna legend som man av hans ibland jobbiga inlägg och kommentarer både stört sig på och imponerats av gått ur tiden.
kunskapen och erfarenheten som nu är borta skulle ta flera livstider för mig att skaffa.
Vila i frid.
Källa på det ???Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
Har han gått bort ???
Källa på det ???
RIP Leif!
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 956 visningar
1 gilla