Ni utan båt... hur kommer ni ut? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ni utan båt... hur kommer ni ut?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av joj
    Bara skrik till när du är i Blekinge en helg
    Absolut!
    Kom igen... nu drar vi o fiskar!!

Kommentera

du fåt ta dig ner i landet så värkar du få fiska från båt

så dom var OK att fiska emd då=)??
      Keep talking about me, You are just making me famous..
      MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
      www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jorgazz
        Det jobbiga är att få me folk ut å fiska tycker jag, synd nu bara när mörkret kommer klockan tre.
        blir destomera fiske på helgen...
        Jorg du har väll inga problem att få med dig folk ut !!! snarare problem att få med sig dig ut
        HAHAHA
        www.andreelures.se

Kommentera

Skitkul att fiska med ngn man aldrig träffat innan (Förutsatt att man känner personen någolunda väl innan)

Sist jag gjorde det kan man summera resan med åka kl. 10 på kvällen, framme 12 på natten, sedan fiske blandat med springturer och polser tills kl. 7 på morgen. En powernapp och lite mat, sedan ut igen för ytterligare ett 12 timmars pass och sedan hem. Precis hur kul som helst

Vart i landet bor du ?

Har samma problem som de flesta andra här inne, det är ingen som "hinner" fiska lika mkt som mig och därmed blir det mycket tid själv. Skulle behöva lite vikt i fram på båten så den går lite bättre i sjön.
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
            Skitkul att fiska med ngn man aldrig träffat innan (Förutsatt att man känner personen någolunda väl innan)

Sist jag gjorde det kan man summera resan med åka kl. 10 på kvällen, framme 12 på natten, sedan fiske blandat med springturer och polser tills kl. 7 på morgen. En powernapp och lite mat, sedan ut igen för ytterligare ett 12 timmars pass och sedan hem. Precis hur kul som helst

Vart i landet bor du ?

Har samma problem som de flesta andra här inne, det är ingen som "hinner" fiska lika mkt som mig och därmed blir det mycket tid själv. Skulle behöva lite vikt i fram på båten så den går lite bättre i sjön.
            Bor i stockholm...

Kommentera

Har inte heller båt...

...ja som sagt så inte jag heller tillgång till båt förutom i dalarana i typ siljan o barken och sen lite nere i åsunden, men det är inte min eller mina föräldrars båt utan det är mosters, kusinernas, farmors o.s.v.
              Här hemma på Lidingö så fiskar jag typ bara från land runt ön och i Kyrkviken och lite i Gråviken typ. Men min kompis har en båt som nyss har blivit fixad som vi använt 1 gång i år.

Kommentera

Ursprungligen postat av Ringaby
                ...ja som sagt så inte jag heller tillgång till båt förutom i dalarana i typ siljan o barken och sen lite nere i åsunden, men det är inte min eller mina föräldrars båt utan det är mosters, kusinernas, farmors o.s.v.
                Här hemma på Lidingö så fiskar jag typ bara från land runt ön och i Kyrkviken och lite i Gråviken typ. Men min kompis har en båt som nyss har blivit fixad som vi använt 1 gång i år.

Kom så "lånar" vi den då... he he!

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisketokan
                  Bor i stockholm...
                  Då ska du ta kontakt med BBRF här på forumet. Trevlig kille som behöver fler kamrater med bil. Han har en kanonfin båt som ligger i Mälaren. Jag garanterar att han är ofarlig. (i varje fall har jag inte märkt några konstigheter när vi fiskat ihop)...

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
                    Då ska du ta kontakt med BBRF här på forumet. Trevlig kille som behöver fler kamrater med bil. Han har en kanonfin båt som ligger i Mälaren. Jag garanterar att han är ofarlig. (i varje fall har jag inte märkt några konstigheter när vi fiskat ihop)...

hmm KG?, vill du vara snäll att definera vad du menar med att du "inte märkt några konstigheter" när du fiskat med BBRF? och när du beskriver honom som "ofarlig" så antar jag att du iskallt bortser från riskerna att få ett drag i ansiktet, ett spörapp över ryggen eller ett oförberett gaspådrag så man sätter sig på ett bete.
                    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                    \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisketokan
                      Jag håller på att få krupp... bara MÅSTE få komma ut o fiska i helgen... det var ju två veckor sen jag fiskade o då var det skitfiske dessutom! Hur gör ni andra utan båt? Ja menar alla kan ju inte ha supertajta kontakter med båtfolket. Har just nu inte råd att köpa nån sorts båt. Kanske ska man ställa sig vid nån båtklubb o se lite söt ut... eller kanske hoppa på en båt i nån av slussarna... o sen låssas som ingenting... ha ha! Nån som har förslag?
                      hehe vart bor du kommer fiska hela året runt nu i borås / gbg trakten . finns det plats så får du hänga med Nicklas_Landin@hotmail.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 061 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art