Ursprungligen postat av Kolnej
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ni utan båt... hur kommer ni ut?
Collapse
X
-
cath
Ursprungligen postat av FisketokanJag håller på att få krupp... bara MÅSTE få komma ut o fiska i helgen... det var ju två veckor sen jag fiskade o då var det skitfiske dessutom! Hur gör ni andra utan båt? Ja menar alla kan ju inte ha supertajta kontakter med båtfolket. Har just nu inte råd att köpa nån sorts båt. Kanske ska man ställa sig vid nån båtklubb o se lite söt ut... eller kanske hoppa på en båt i nån av slussarna... o sen låssas som ingenting... ha ha! Nån som har förslag?
och du har ett genuint intresse kring sportfisket .Jag har träffat personer via internet men enligt min uppfattning är mycket lättare om man skapar kontakter i sin hobby utanför internet exempel genom klubbar . På så sätt ger du även dig /andra en chans att bilda sig en uppfattning kring intresse samt personkemin ,som är enormt viktig när man ger sig ut på sjön tillsammans en hel dag.
Hur man är och uppfattas som person på Internet är en sak men en annan IRL…
Sedan jag engagerade mig i klubbar finns det ingen helg som jag är ”båtlös” fått många fiskeintresserade vänner och istället får jag tacka nej till erbjudande att åka ut på sjön.
Ett underbart gäng med både killar och tjejer utanför nätet och förstås och någon via nätet.
Mina tankar kring att jag måste köpa båt har suddats ut , i dag envisas jag istället för att vara med att betala för båtsoppan och lyckas ibland . Mitt intresse kring sportfisket har ökat i o m andras enorma kunskap och erfarenheter.
Hoppas att du finner ett kontaktnät som vidgar ditt intresse och att du får komma ut mer på sjön. Jag tror det är lättare om du har tålamod och visar framfötterna utanför nätet eller varför inte kombinera?
Snart kommer vintern och ett spännande is-fiske närmar sig ….
Kommentera
-
Ursprungligen postat av cathTja …det enda jag kan bidra med som båtlös tjej är att du visar framfötterna
och du har ett genuint intresse kring sportfisket .Jag har träffat personer via internet men enligt min uppfattning är mycket lättare om man skapar kontakter i sin hobby utanför internet exempel genom klubbar . På så sätt ger du även dig /andra en chans att bilda sig en uppfattning kring intresse samt personkemin ,som är enormt viktig när man ger sig ut på sjön tillsammans en hel dag.
Hur man är och uppfattas som person på Internet är en sak men en annan IRL…
Sedan jag engagerade mig i klubbar finns det ingen helg som jag är ”båtlös” fått många fiskeintresserade vänner och istället får jag tacka nej till erbjudande att åka ut på sjön.
Ett underbart gäng med både killar och tjejer utanför nätet och förstås och någon via nätet.
Mina tankar kring att jag måste köpa båt har suddats ut , i dag envisas jag istället för att vara med att betala för båtsoppan och lyckas ibland . Mitt intresse kring sportfisket har ökat i o m andras enorma kunskap och erfarenheter.
Hoppas att du finner ett kontaktnät som vidgar ditt intresse och att du får komma ut mer på sjön. Jag tror det är lättare om du har tålamod och visar framfötterna utanför nätet eller varför inte kombinera?
Snart kommer vintern och ett spännande is-fiske närmar sig ….
Har träffat folk från nätet och irl.. tycker det kan kvitta... alla har varit lika trevliga att fiska med! :-)
Tack för råden...Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FisketokanHar träffat folk från nätet och irl.. tycker det kan kvitta... alla har varit lika trevliga att fiska med! :-)Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmieehahaha jasså de tycker duSenast ändrad av Fisketokan; 2006-11-14, 17:46.Kom igen... nu drar vi o fiskar!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FisketokanBörja lägg i båten... jag hoppar i bilen!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 061 visningar
1 gilla
|