Ni utan båt... hur kommer ni ut? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ni utan båt... hur kommer ni ut?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av ALQ
    hmm KG?, vill du vara snäll att definera vad du menar med att du "inte märkt några konstigheter" när du fiskat med BBRF? och när du beskriver honom som "ofarlig" så antar jag att du iskallt bortser från riskerna att få ett drag i ansiktet, ett spörapp över ryggen eller ett oförberett gaspådrag så man sätter sig på ett bete.

hahaha ni är bara för sköna!!
    riktigt klockrena kommentarer bara att battla på
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
      hmm KG?, vill du vara snäll att definera vad du menar med att du "inte märkt några konstigheter" när du fiskat med BBRF? och när du beskriver honom som "ofarlig" så antar jag att du iskallt bortser från riskerna att få ett drag i ansiktet, ett spörapp över ryggen eller ett oförberett gaspådrag så man sätter sig på ett bete.
      Trodde inte att du skulle tycka att sånt är konstigt? Tyvärr tror jag att det är svårt för tjejer att hitta manliga fiskekompisar, har inte inte den manliga fiskekompisen några konstiga avsikter så blir antagligen hans flickvän som sitter hemma konfunderad och upprörd. Det är ju iofs bättre än att tjejen som söker båtkamrat stöter på nåt slags "creep". Hursomhelst blir det trassel. Vi är nog tyvärr inte modernare än så. Men jag har ju fyllt fyrtio så jag har förhoppningsvis fel.

Kommentera

Ursprungligen postat av KG?
        Trodde inte att du skulle tycka att sånt är konstigt? Tyvärr tror jag att det är svårt för tjejer att hitta manliga fiskekompisar, har inte inte den manliga fiskekompisen några konstiga avsikter så blir antagligen hans flickvän som sitter hemma konfunderad och upprörd. Det är ju iofs bättre än att tjejen som söker båtkamrat stöter på nåt slags "creep". Hursomhelst blir det trassel. Vi är nog tyvärr inte modernare än så. Men jag har ju fyllt fyrtio så jag har förhoppningsvis fel.
        Jag håller med , finns en poäng i det du nämner .
        Därför är klubb bra då känner inte fruarna till att vi flickor finns med hehehehSedan är risken mindre att man hamnar utlämnad till ett creep. Har iof aldrig stött på ett riktigt fiskecreep ska väl vara farbron då som satt och onanerade vid klippkanten exakt där jag stod och fiskade .När han var klar tog han sina prylar och gick Han var runt fyrtio tyvärr inte modernare än så.

Kommentera

Ursprungligen postat av cath
          Jag håller med , finns en poäng i det du nämner .
          Därför är klubb bra då känner inte fruarna till att vi flickor finns med hehehehSedan är risken mindre att man hamnar utlämnad till ett creep. Har iof aldrig stött på ett riktigt fiskecreep ska väl vara farbron då som satt och onanerade vid klippkanten exakt där jag stod och fiskade .När han var klar tog han sina prylar och gick Han var runt fyrtio tyvärr inte modernare än så.
          Jo, vi vet vem du menar. Fast han är ju snart 50 och jobbar i en fiskeaffär väldigt centralt...Men vi som inte blir utsatta tycker att han verkar trevlig...

Kommentera

Näe, det var förstås på skoj. Men det vore hur kul som helst om vi kunde vara fiskekompisar på lika villkor oavsett kön. Tror det kunde vara väldigt värdefullt för en så mansdominerad verksamhet som fiske tyvärr är.

Kommentera

Jag är lyckligt lottad (singel), så jag har inte problem med varken fru, flickvän, men jag är med båt i allafall. Kan ta med vem jag vill på fiske och fiska när jag vill, men tyvärr så bor jag i fel del av sverige för Fisketokan (Skåne).
              Tumlaren
              trolling är livet

Kommentera

Jo, vi vet vem du menar. Fast han är ju snart 50 och jobbar i en fiskeaffär väldigt centralt...Men vi som inte blir utsatta tycker att han verkar trevlig...
                hahhaha Utsätter mig frivilligt och med glädje , lärt mig såååå mycket

Kommentera

Tycker personligen inte att det känns helt klockrent att plocka upp folk som vill fiska i min båt för att "de stått på bryggan och sett söt ut". Någonstans tror jag inte att det är ett bra utgångsläge!

Men att söka genom fiskesnack efter någon som vill ha sällskap ut och fiska är en anna sak. Bara om det känns tryggt och personkemin verkar fungera. Personligen så tycker jag verkligen inte att en båt är ett krav för att fiska. Visst kan man med båt nå platser som annars inte går att fiska på. Men fisket från land är på många sätt mycket mindre tidskrävande vilket gör att betet är i vattnet längre tid och det brukar i sin tur ge fisk!

Men visst jag håller med det som andra varit inne på tidigare, du är en söt tjej. Kanske just därför ska du inte "gå på gryggan"...om du förstår vad jag menar. ;-)

Lycka till,
                  <*)))>< <*)))>< <*)))><
                  Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Kommentera

Får nog hålla med KG i mångt och mycket. Skulle gärna ta med en tjej på fiske. Men risken är att tanten kan få för sig nåt. Har faktiskt tagit med en polares flamma på en rejäl pimpeltur. Var askul att fiska med nån lite utomstående. Vi fick också lite fin borre. Skulle nog själv bli lite svartis om min tant stack ut med nån okänd. Däremot om man är i en fiskeklubb så blir det på en annan nivå. Då är det ju oftast fler som vill ut samtidigt.
                    Att skaffa en liten billig båt att ha liggandes vid land är inget jobb. Viktigast och lite kostsamt är ju låsningen bara. Men på vissa sjöar är det inte lika stor stöldrisk. Fisketokan gå du med i en fiskeklubb. Kostar så lite och ger massor av tips om allt.
                    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Fiskar med allt och alla! faan vad alla ska tycka till! vill du ut och fiska med oss är du välkommen ut på mälaren och drilla predatorer/PEAZE

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 099 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art