Fiskehistorier - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskehistorier

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskehistorier

Härmed är en tråd i ämnet fiskehistorier öppnad

A girl had for a long time been curious about icefishing, she had read some books concerning the subject, she had also bought a complete icefishing kit.
    So one evening she went out to try her luck at the nerest frosen patch of ice.

She had only begun to drill a hole when a loud voice from above told her "there is no fish under the ice".

The voice made her very nervous, but she decided to try att the far end of the ice, once again she was interrupted by the voice, this time even louder then before.

Now she became scared, and was just about to leave the ice when she thought, one more try.

Well she did and once again she was interrupted by the voice, louder then ever.
    She was now shivering with fear as she turned to the sky, saying "Is it you God", The voice answers " No this is the Rinkmanager"...

sigpic

Verkar som om folk inte kan engelska, berättelsen ovan var ju jättebra så varför inga svar

Här kommer en ny

Det var ett par i amerika som åkte på semester till en liten stuga vid stranden av en sjö. Varje dag gav sig mannen av ut på fisketur medans frugan (sexig, blond, 25 bast ) satt i en solstol och läste en bok. En dag åkte mannen in till byn för att handla, bruttan kom då på den utomordentliga ideen att åka ut med båten för att i någon fin vik fortsätta med att läsa boken, vilket också skede. Efter en timme så närmar sig en båt, vilket visar sig vara skogsvaktaren som är ute på inspektion. Han ber henne att uppvisa fiskekortet, hon svarar "varför då", därför att du uppenbarligen håller på och fiskar, du har ju hela utrustningen för att fiska, spön och allt ligger ju i båten.
    Hon påpekar att utrustningen tillhör hennes man, men han säger då att "du måste följa med till polisstationen pga otillåtet fiske".
    Hon svarar då "tar du mig till polisstationen så anmäler jag dig för våldtäckt", han säger " varför då jag har ju inte våldtagit dig" och hon svarar "nä, men du har ju utrustningen för det".

sigpic

Kommentera

hahaha

mycket bra historier
      Team Gripen

Kommentera

Fasiken ... har inga bra på lager ... får hitta på några egna kanske ! HEHE
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Kom igen nu någon historia kan väl alla

Bara att börja skriva annars:pang1:
          sigpic

Kommentera

sorry att jag tar

sorry att jag tar upp en "forntids-post" men jag har inte sett den innan.
            Senast ändrad av rapala; 2002-12-10, 04:27.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 077 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art