Ismete-set - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismete-set

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ismete-set

Halloj. Nu äre vinter igen ser det ut som ialfl.. snön öser ner och här sitter jag, Utan ismetesspön o grejer.. det går ju inte.
    Kikar runt lite på nätet efter schyssta priser. Berras och Fishit har ju 3 spö o 3 rullar för 1000 spänn typ. det är schysst pris. men skulle vara kul o hitta nå annat men för samma peng ungefär.. Nån som har nå tips? kommer säkert dyka upp massa kampanjer o grejer i butikerna på närheten iof. ska ligga lågt en stud o se mig om i etuna lite först. annar får jag dra till gnesta o kolla nån dag. Tipsa gärna. Ös på bara.

Låt tempen sjunka, Isen lägga sig och Låt oss fiska

köp inte nå bra grejer från början!kanske låter lite konstigt men sant enligt mig iaf
    ismete tror man ska vara kul men de är faktiskt jävligt ruttet och sitta och frysa och kolla på ett par vipor.

jag skulle lånat ismetespön,rullar osv av någon polare som har så får man testa om man gillar de!

mvh
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee
      köp inte nå bra grejer från början!kanske låter lite konstigt men sant enligt mig iaf
      ismete tror man ska vara kul men de är faktiskt jävligt ruttet och sitta och frysa och kolla på ett par vipor.

jag skulle lånat ismetespön,rullar osv av någon polare som har så får man testa om man gillar de!

mvh
      okej. men kan inte vara sån skillnad mot o angla. körde det en del i vintras och gillar det verkligen. så jag tror inte jag kommer "hata" ismetet... körde med ett hemmagjort och haspel förra vintern. hade en fällning på det men linan på var värdelös. fisken var borta när jag kom fram till spöet ialfl..

Kommentera

Eller annars. Köp 3 spön och montera dina haspelrullar på dem. Då borde du komma undan ganska billigt!
        Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

okej men då är du en av dom som fastnat för de med de har värkligen inte imponerat på mig

men man måste ju fiska och då får man ju ismeta endå

jade funkar utmärkt med haspel.
          www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Brunte
            Eller annars. Köp 3 spön och montera dina haspelrullar på dem. Då borde du komma undan ganska billigt!
            jo så kan man oxå göra. men haspel verkar rätt krångligt..svårt om det blåser o så. får se hur jag gör ska ha ögonen öppna..

Kommentera

faktiskt jävligt smidigt och bra!
              www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Ursprungligen postat av Gutta89
                jo så kan man oxå göra. men haspel verkar rätt krångligt..svårt om det blåser o så. får se hur jag gör ska ha ögonen öppna..
                Ha bygeln överslagen och dunka in bromsen på lättaste så att den matar hyffsat lätt. När det hugger snäpper du upp bromsen fort som fan och pangar in mothugget!
                Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

eller så trär du en gummisnodd kring spöet med en ögla av linan i , då kan du ha öppen bygel, och när du får fällning så kan linan löpa som den vill.

Kommentera

Ursprungligen postat av JerkHunter
                    eller så trär du en gummisnodd kring spöet med en ögla av linan i , då kan du ha öppen bygel, och när du får fällning så kan linan löpa som den vill.
                    Gummisnodden känner jag igen. Slirbromsen har väl alltid funnits där, men frågan är om det inte är lite väl mkt motstånd? tror gös spottar det. va fan jag ska testa lite allt möjligt. ser ju vad som funkar fint och inte.. är ju smaksak det där med. men komme rnog sluta med 3 spön med multi på.. kanske köper till 3 spön och kör haspel på dom.. då har jag så jag klarar mig i vinter ialfl ..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    14 992 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art