du kommer inte sälja mete saker?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Starta webshop
Collapse
X
-
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
-
Jag har haft drömmar (det stannar där) om precis samma sak, men då jag inte är så insatt i hur det går till rent praktiskt så stannar det vid just en dröm. Men själva idén gillar jag, och satsa gärna på att importera lite ovanliga märken från t.ex USA, Australien och Japan, saker som inte redan finns här hemma. Det kan visserligen vara bra att ha ett vanligt "basutbud" också, men krydda åtminstone med någonting helt unikt. Tror inte att sportfiskare är lika rädda att prova nya saker längre, som de kanske var för 20 år sedan när det var ABU och Rapala som gällde för nästan alla.Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Da_MooseBra, billigare och bättre trekrokar vill jag också ha. Inte så kul att punga ut med 30-40 kronor för att byta 2 trekrokar på ett bete jag nyss slantade 150:- för.
Mest därför brukar jag köra med originalkrokarna i 9 fall av 10 och det funkar för mig. Men jag vet att jag förmodligen skulle tappa färre fiskar och kroka fler med bättre krokar. Är redan i dagsläget nöjd med min % landning per hugg men den kan ju säkert förbätras.
Sen är man ju snart 30 och börjar få sämre reaktionstid så det kanske börjar vara dags att köpa bättre krokar för att kompensera....sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av WasterboyNågon mer än jag som har funderat på att det vore kul att starta en webshop? Jag har gått och tänkt på detta länge och det vore skitkul, frågan är bara om det är möjligt? Kommer någon att köpa av mig? Själv är jag en flitig webshoppare men hur är det med er?
Mina tankar och idéer är att ha ett fokus på enbart beten (jerkbait, wobblers, drag etc). Detta ska säljas till bra priser (tycker att det är för dyrt i butikerna) genom marknades bästa webshop och betalningsvilkoret ska i första hand vara mot faktura.
Jag har ett startkapital och tillräckligt med kunskaper och kontakter för att köra igång.
Vad är era tankar och eventuella önskningar kring en eventuell webshop?
Lycka till! Mvh Björn
Kommentera
-
Hur gick det med drömmen om att starta e-handeln? Själv brinner jag inte för fiske men dock e-handel och skulle gärna ställa upp och svara på frågor och ge tips!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 370 visningar
1 gilla