Ursprungligen postat av Kiwi
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nu får "ni" ta och ge er!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av ScannerSpeciellt när de kommer från gäddkramare som i nästa sekund har åsikter om andra arter, typ regnbåge och då är det OK att bonka.
Regnbågen är odlad och förökar sig inte, och den är inte naturlig.
Är en fyrakilos bängbåge för värdefull för att bara fångas en gång, eller vad är din poäng?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojSkulle ju kännas lite dumt att slänga i all fisken man får för att sedan springa till fiskbilen och handla, jag handlar aldrig fisk, fångar själv istället, mycket roligare och då får man dessutom färsk torsk eller lax!
stämmer in till 100% färsk fisk är det inte mycket som slår
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Du ville ju förbjuda vissa typer av inlägg. Jag följde bara din linje...
Jag skall inte behöva förklara varför jag äter fisk.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Förstår varför man skapar den här tråden då kommentarer om t ex "varför inte C&R" osv för sånna kommentarer är tråkiga. Men jag tycker ändå att det är lite ute och irriterade att se BJ bilderna hela tiden. Det är ett bra bete, men hur många äger inte en bj? Jag tycker nån som orkar och har tid borde gå igenom alla bilder på fs o räkna antalet bilder på Bjs ....bf
Kommentera
-
Ursprungligen postat av n0rellSatt och bläddrade igenom vissa fotoalbum på skojj och blev bara mer och mer förbannad över alla kritiska, onödiga, ja, nästan taskiga kommentarer om bilder hit och dit!
Om en snubbe lägger ut en bild på hans samling av BJ (för att ta ett vanligt ex), så är det direkt en mindre begåvad människa som ska klaga på det. OM du inte vill se bilden och tycker det tar tid, så går det att bara fortsätta utan att bry sig, men om alla ska säga sin obetydliga åsikt om ens personliga åsikt så tar de fan så mkt längre tid! Och dessutom så har du ju redan sett bilden i miniformat innan, så om du såg att de va en bild på BJ eller dylikt så VARFÖR klickar du på den då???
Tro det eller ej, men ett fotoalbum ÄR till för att lägga in sina bilder.
Jag tycker att folk som inte har något vettigt att kommentera ska inte ens försöka, det uppstår bara mer irritation på det sättet!
Ser fram emot många BJ bilder framöver!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 017 visningar
1 gilla
|