Tycker att ludde är bättre. Är smäckrare och lacken håller bättre, har varit med om att dragen har tappat lacken utan en enda kontakt med vare sig sten eller fisk. Men nu är det så att eftersom jag köper direkt av betesfabriken genom en polare så kostar bara ett guideserien 100 spänn. Priset avgör där men visst blir det även något ludde ibland. Dessutom tycker jag att dragen har blivit mer välgorda detta år. En stor fördel är även att man kan välja både färg och form själv. Tex bosse,lacka,trutta,runis mfl, och dessutom bestämma färgerna själv. Tycker att detta är skitkul.
Jag vet vilken färg du menar. Pärlemovit med svart rygg och det orangea strecket på buken. Försökte beställa detta men fick den svartgröna varianten, menn skall försöka igen. Han har dessutom en ludde nr 3 form. Dom blir inte lika bra som orginal men ändå klart fiskbara.
Om du ska beställa utav ludde så måste du beställa 5 utav samma färg och jag har för mig att det kostar 150. Lite skillnad på pengar. Men vill man absolut ha tag på speciella färger så går det. Kan även komma med förklaringen till att denna färg inte finns kvar i någon butik. Bla Berras vill ha nya färger VARJE gång!
Jag vet vilken färg du menar. Pärlemovit med svart rygg och det orangea strecket på buken. Försökte beställa detta men fick den svartgröna varianten, menn skall försöka igen. Han har dessutom en ludde nr 3 form. Dom blir inte lika bra som orginal men ändå klart fiskbara.
Om du ska beställa utav ludde så måste du beställa 5 utav samma färg och jag har för mig att det kostar 150. Lite skillnad på pengar. Men vill man absolut ha tag på speciella färger så går det. Kan även komma med förklaringen till att denna färg inte finns kvar i någon butik. Bla Berras vill ha nya färger VARJE gång!
Kommentera