"Alliansens" fiskepolitik. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Alliansens" fiskepolitik.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• politik är skit
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

• Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
      politik är skit
      Beror på, politik är den vardag vi lever i och de problem vi ställs inför. Jag skulle inte gråta floder om folk i större utsträckning satte sig in i politiken...
      Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Danne67
        Mmm, men det som gör att man reagerar är att grisbukten innan han köpte barren ger sig på Reinfelt med orden "Hur kan du som äger en villa för 6 miljoner kunna förstå hur vanligt folk har det". Sen blir han godsägare och plöjer ner 20 miljoner själv...

Att sedan en statsminister har råd att bo i ett gods är väl ingenting att gråta över. Skulle vara riktigt skamligt om inte statsministern och högsta chefen för systembolaget hade råd med det.

/D
        Det var inte till Reinfelt han sa det utan till Lundgren, i förra valrörelsen. Jag tycker det är ofattbart att inte Göran fick äta mycket skit för det utalandet i den här valrörelsen.

En skillnad är att lundgren betalar i alla fall fastighetsskatt för, i sammanhanget, sitt lilla hus. Det behöver naturligtvis inte Göran göra.

Kommentera

• Ni vill ju bara fiska...

Ni vill ju bara fiska och helst få betalt för det. D v s fiska på statens vatten, det kallas visst "guida", få hutlöst betalt, köra så mycket så möjligt svart, regga båten för "yrkestrafik" och få skattefri bensin till hela hushållet. Detta är ju alla fiskares dröm, eller hur? Så sluta hyckla, sluta stämpla, börja jobba som de vanliga arbetarsossar ni är! Ni gillar sossarna av en enda anledning egentligen: för att ni alltid "klarar" er, behöver inte jobba, och kan vara sjukskrivna 1 mån om året när det nappar bra...Att ni sitter och chattar på arbetstid är väl bevis nog för att socialdemokraterna arbetspolitik måste bort. Pinsamt att ni inte kan erkänna att ni är ett gäng SLACKERS, som vill parasitera på det gamla ickefungerande folkhemmet. Själv måste jag käna pengar när jag jobbar, (AD, egen sen oktober) för det sociala skyddsnät som finna idag är ett skämt för dem som vill jobba. Finns det inte jobb så skapar man sig ett. Funkar toppen för mig (men jag är ju ganska ambisiös, Har fisket som hobby och passion, inte som pundande) Ni vill ju bara fiska...Hoppas bara att ni erkänner det i framtiden, och skaffar ett jobb inom ert intresse.
          Är fiske ert enda intresse så skaffa ett jobb som passar er IQ. Vad sägs om valberedare åt FI nästa gång?
          Senast ändrad av Pålacken; 2006-09-19, 15:15. Anledning: Stavnings fel
          DE È LUNGT; DE È BA Å HÅLLA SPÄNT...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pålacken
            Ni vill ju bara fiska och helst få betalt för det. D v s fiska på statens vatten, det kallas visst "guida", få hutlöst betalt, köra så mycket så möjligt svart, regga båten för "yrkestrafik" och få skattefri bensin till hela hushållet. Detta är ju alla fiskares dröm, eller hur? Så sluta hyckla, sluta stämpla, börja jobba som de vanliga arbetarsossar ni är! Ni gillar sossarna av en enda anledning egentligen: för att ni alltid "klarar" er, behöver inte jobba, och kan vara sjukskrivna 1 mån om året när det nappar bra...Att ni sitter och chattar på arbetstid är väl bevis nog för att socialdemokraterna arbetspolitik måste bort. Pinsamt att ni inte kan erkänna att ni är ett gäng SLACKERS, som vill parasitera på det gamla ickefungerande folkhemmet. Själv måste jag käna pengar när jag jobbar, (AD, egen sen oktober) för det sociala skyddsnät som finna idag är ett skämt för dem som vill jobba. Finns det inte jobb så skapar man sig ett. Funkar toppen för mig (men jag är ju ganska ambisiös, Har fisket som hobby och passion, inte som pundande) Ni vill ju bara fiska...Hoppas bara att ni erkänner det i framtiden, och skaffar ett jobb inom ert intresse.
            Är fiske ert enda intresse så skaffa ett jobb som passar er IQ. Vad sägs om valberedare åt FI nästa gång?
            Raggar du kompisar!?

Kommentera

• Det var väl tur för dig att du jobbar som AD och inte som copy... Då hade nog blivit lite kärvare att överleva tror jag.

Ursprungligen postat av Pålacken

Kommentera

• Ursprungligen postat av Wizkid
                Det var väl tur för dig att du jobbar som AD och inte som copy... Då hade nog blivit lite kärvare att överleva tror jag.
                *asg* .....
                LaSsE

Kommentera

• asg x 100 !!!
                  achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
                  \m/

Kommentera

• Alliansen ger stöd till småskalig vattenkraft

Hoppas det blir 4 snabba år vid makten

Kommentera

• Ursprungligen postat av Wizkid
                      Det var väl tur för dig att du jobbar som AD och inte som copy... Då hade nog blivit lite kärvare att överleva tror jag.
                      Small carp, big carp, rare carp, different carp, wild carp, difficult carp, and then just carp again...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 979 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art