Stölder av betesfisk! Och specimen båten med.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stölder av betesfisk! Och specimen båten med....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Stackars Dig! Hade 600kg i min sump....

Fan samma sak hände mig och en polare, vi hade 600kg gädda i sumpar som någon idiot släppte ut. Så vi var tvungna att börja bonka all fisk som skulle säljas och många ställen ville ju ha gäddan levande. tråkigt när det blir sådär.
    Jag tror att det var några sk. "guider" som trodde det skule bli skitbra fiske runt där sumparna låg. Otrolig avundsjuka. Bara för att de inte kan fiska...(Andénarna undantages, synd bara att de ger bort lite för många Hot Spots ibland, eller hur, GösJonas & Co.)
    DE È LUNGT; DE È BA Å HÅLLA SPÄNT...

Kommentera

Ursprungligen postat av Pålacken
      Fan samma sak hände mig och en polare, vi hade 600kg gädda i sumpar som någon idiot släppte ut. Så vi var tvungna att börja bonka all fisk som skulle säljas och många ställen ville ju ha gäddan levande. tråkigt när det blir sådär.
      Jag tror att det var några sk. "guider" som trodde det skule bli skitbra fiske runt där sumparna låg. Otrolig avundsjuka. Bara för att de inte kan fiska...(Andénarna undantages, synd bara att de ger bort lite för många Hot Spots ibland, eller hur, GösJonas & Co.)
      håller med, 600kg gädda?
      RobinJohansson

Kommentera

fattar ni inte att han driver för fan..

Kommentera

Ha ha skönt att någon fatta att jag gillar att skämta, typ jämt. M a o ta inget jag skriver på allvar, ni vet ju alla bäst själva...eller?
          DE È LUNGT; DE È BA Å HÅLLA SPÄNT...

Kommentera

båtstölder

VARNING. Båttjuvar har härjat på nedre båtplatsen i Lödde och ett flertal båtar har stulits under sommaren. Min båt är en vit 4,80 meters plastbåt med röd reling och röda plasttofter, med 2 mitt tofter. Den har/hade namnet "HMS STALE" målat med silverbokstäver på babordsidan vid fören. Skulle någon se/hitta en båt ute eller i en annons som passar in på beskrivningen så hör av er. Tips om båten eller tjuvsvinen belönas! 0736-792155, Henrik Stale

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 077 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art