Attitude Baits - Paypal - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Attitude Baits - Paypal

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
    behärskar?är du rolig?

de var ju inte vårt fel de var ju derass fel vi gjorde de vi skulle och de blev massa strul och dom sa gör så och så men inte fan funkade de för de!!
    Låter som en annan person som hade problem med Paypal här på FS, men i detta fall var det så att personen inte kunde behärska det, säkert att du läst alla FAQ och readmefiler, och inte bara vart lat?

Paypal är ett alldeles ypperligt alternativ att betala med, samt att det är busenkelt att regga

Kommentera

när vi skulle registrera oss gick de inte och vi skulle göra massa saker för att fixa de men de funkade inte osv

cobb köp dom här betena!

cobb 14 cm
      cobb 17 cm
      smuttly dog jr
      hellhound
      bulldawg

de är dom 5 betena jag tycker du ska köpa
      Göttans! Typ 5 beten eller nåt kan man kanske börja med o kolla om det är grymma beten, tack så mycket

Kommentera

Ursprungligen postat av G@
        Låter som en annan person som hade problem med Paypal här på FS, men i detta fall var det så att personen inte kunde behärska det, säkert att du läst alla FAQ och readmefiler, och inte bara vart lat?

Paypal är ett alldeles ypperligt alternativ att betala med, samt att det är busenkelt att regga
        nej en snubbe på morsan jobba hade paypal och han visste hur man gjorde så han skulle hjälpa mig men de gick inte som jag skrev förut
        Keep talking about me, You are just making me famous..
        MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
        www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

nej en snubbe på morsan jobba hade paypal och han visste hur man gjorde så han skulle hjälpa mig men de gick inte som jag skrev förut
          Som du ser så ska det inte vara några problem att regga sig på paypal om man behärskar det...

Kommentera

men de var något fel !
            har du svårt att förstå?!?!

vi skickade något mail och sa att de inte funkade då skickade dom tbx gör så och så men de var något fel.vi behäskade de om de inte skulle varit något fel på skiten
            www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Det är konstigt att du som e så grym på allt gäddungen inte lyckas regga en paypal...
              SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

men de var något fel !
                har du svårt att förstå?!?!

vi skickade något mail och sa att de inte funkade då skickade dom tbx gör så och så men de var något fel.vi behäskade de om de inte skulle varit något fel på skiten
                Har haft Paypal i ca 7år och det har funkat utmärkt hur smidigt som helst när man beställer prylar från amerika inga visa nr som svävar runt i rymden

http://teamchar.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av NinjaLinus
                  Det är konstigt att du som e så grym på allt gäddungen inte lyckas regga en paypal...
                  de var inte jag de var en kille som också har haft paypal i något år som hjälpte mig med de!men de var massa krångel.

jo visst tror säkert att de är lätt och smidigt men efter att vi har försökt någon gång men inte funkat så tycker jag de suger.

over and out!
                  www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

fattar du inte ens paypal, gäddungen?

Skämt å sido, jag beställde från attitudebaits igårkväll, haft paypal konto länge, men hade inte uppdaterat mina uppgifter om kontokortet, och fick inget felmeddelande om just det heller, den fortsatte bara be mig att lägga till ett kontokort, och sen berätta att det kontokortet redan är tillagt. Men efter att jag loggat in på paypal och upptäckt att det var dags att uppdatera kortuppgifterna, så provade jag igen på attitudebaits, och då funkade det. Annars har paypal funkat klockrent för mig!

Kommentera

känns mer som att gäddungen vill få fram att han är polare med robban!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 137 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art