fiske v.s megadeath!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiske v.s megadeath!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ha ha

Den här tråden är ju bara för bra
    Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Ursprungligen postat av Brunte
      Den här tråden är ju bara för bra
      Hah, ja som fan!
      Det verkar ju vara en del hårdrockers på fiskesnack, så då kan jag ju alltid passa på att tipsa om Mastodon, det enda du behöver gnida i skivspelaren nu för tiden.
      Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.

Kommentera

Ursprungligen postat av klackrus
        megadeath är inte ens i närheten av metallica. megadeath har inte ett riff i klass med metallicas. megadeath = dålig text och dåliga riff. det finns miljontals människor som skulle hålla med mig om den saken. inte ens dave mustaine verkar ju särskilt nöjd med vad han gjort eftersom han fortfarande sitter och bölar om att han blivit kickad från metallica. han säger ju t.o.m. med att hans karrier har varit ett totalt misslyckande(some kind of monster doku...) metallica är bäst

alla har vi ju olika smak naturligtvis.

ang dave mustaine kontra metallica så har det alltid varit han som levt i skuggan av metallica... kanske att det beror på att fler folk fastnade för metallica.. ofta handlar det dock också om pengar/marknadsföring för att nå långt.

att inte megadeth skulle ha ett riff i klass med metallica är ju faktiskt bland det dummaste jag någonsin hört tror jag.. har du ens lyssnat på st.anger... årehundradets sämsta platta, där metallica tom snott gamla riff av sig själva.. snacka om idétorka.

har också sett some kind of monster... förlorade också ytterligare respekt för metallicas låtskriveri efter att ha sett den.

du får tycka vad du vill... men kom inte och säg att inte ett enda megadeth riff kan mäta sig med ett metallica riff..

Kommentera

ja man kan ju tycka vad man vill men jag tycker bara megadeths riff låter tråkiga och hans sångröst låter trött och gammal kärring. även jag gillar inte st.anger särskilt mycket men kan försvara mig med att megadeths senaste album (the system has failed) suger ganska hårt med. men band brukar ju knappast bli som bäst när dom är i 45 års åldern. jag anser att metallica var bäst innan 90-talet. och att metallica skulle ha idetorka tror jag inte metallica har inte släppt ett album som låter som det tidigare (bortsett från load o reload) vilket megadeth verkar göra gång efter gång.

bara undrar vilka riff det är du tycker dom tagit från andra album för jag har svårt och se vad du syftar på
          Senast ändrad av klackrus; 2006-07-03, 20:07.

Kommentera

ja man kan ju tycka vad man vill men jag tycker bara megadeths riff låter tråkiga och hans sångröst låter trött och gammal kärring. även jag gillar inte st.anger särskilt mycket men kan försvara mig med att megadeths senaste album (the system has failed) suger ganska hårt med. men band brukar ju knappast bli som bäst när dom är i 45 års åldern. jag anser att metallica var bäst innan 90-talet. och att metallica skulle ha idetorka tror jag inte metallica har inte släppt ett album som låter som det tidigare (bortsett från load o reload) vilket megadeth verkar göra gång efter gång.

bara undrar vilka riff det är du tycker dom tagit från andra album för jag har svårt och se vad du syftar på
            Till skillnad från Metallica försöker i alla fall Dave Mustaine bibehålla det sound hans fans en gång fallit för (Tänker då på senaste plattan). Böggubbarna i Metallica har förvandlat allt dom tagit i till bajs sedan '91! Sad But True!
            Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.

Kommentera

inte riktigt bajs va??? det bror ju på vilken musikstil man gillar. inte för att svarta platan och framåt har varit några favoriter för min del men när man köper megadeth skivor så känns det som man köper samma skiva om och om igen SAD BUT TRUE!!!!

Kommentera

finns ju mängder med band som har ett visst sound platta efter platta... därför har de också oftast kvar samma skara fans. Iron maiden tex

Kommentera

och det är de som skiljer metallica från mängden vilket gör dom unika och bäst hehe

Kommentera

och det är de som skiljer metallica från mängden vilket gör dom unika och bäst hehe

hehe. eller enligt mitt tycke, kassa

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow
                      hehe. eller enligt mitt tycke, kassa
                      Senaste metallica skivan va rent ut sagt åt helevete!Men det vankas en ny skiva som ska va i samma stil som master of puppets skivan vilket låter fint!men måste säga att metallica är grymma live just nu, aldrig nånsin sett så mycket drag på scen som nu helt, underbara live.Hoppas den nya skivan ar hårt!
                      "Det är för mörkt, jag hör inte vad du säger"
                      Croc-Cop

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
                      14 svar
                      3 141 visningar
                      0 gillar