En ledare gillar att bringa död till svagare kanske. Jag vet inte riktigt. Men eftersom jag är en alfahanne så tänkte jag höra om fler alfahannar varit med om liknande beteende från sin egen sida?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jägarinstinkterna
Collapse
X
-
Hörre du.. Det finns kärringar som har hemtjänst som är mer alfahanne än vad du nånsin skulle kunna bli.. =)Ursprungligen postat av LazinkoEn ledare gillar att bringa död till svagare kanske. Jag vet inte riktigt. Men eftersom jag är en alfahanne så tänkte jag höra om fler alfahannar varit med om liknande beteende från sin egen sida?
Ärligt talat, skaffa dig en hobby, luffarschack, figurpissning eller vad som helst. Sluta skriv massa onödiga inlägg..
Kommentera
-
Undra på, om detta inte är ett stadie "alla" fiskare gått igenom...
/ Storfiskaren
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ
Hakkaa päälle!Saatanan Usenet Rulez, sauna ei ole tarpeeksi kuuma.Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!Perkele alt.usenet.rulez.is.the.king!
Klickbara länkar följer nedan
Nattplockad mask
Gädda äter Sissy
Abborre vs mask
Abborre vs mört
Måånga gäddor samlade vid betet
Gädda äter gädda
Spännande fiskemetod efter gädda
FS SPARADE TRÅD
Laxhugg!
Kommentera
-
Att döda är en tjusning, att släpa hem Kött/fisk till flocken (idag familjen) har dock extremt lite med Alfa possitionen att göra. Det är faktiskt så att det är ytterst sällan att Alfa ledaren är avgörande för flocken som livsförsörjande (jagande) faktor, däremot är han den Socialt viktiga faktor som behövs för att hålla flocken samlad och strävande åt samma håll. En känd svensk Alfa :
O.Palme tex. vet inte om han hade ett enda fiskespö trts att han var en av Sveriges kändaste Alfahanar vi haft.
Men att grottmänniskan pockar på vår uppmärksammhet vid Jakt/fiske är helt naturligt. Och vilka undanflykter vi har sedan!!
Jag diggar att höra Jägarna som säger att vi måste hålla balansen på allt vilt, det skulle saköta sig alldeles utmärkt med sisådär ytterligare 2.000 björnar,vargar och Lodjur. Så för mig är Dödandet ett nöje!!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 526 visningar