Frågan jag ställer mig är hur mentaliteten på denna sidan håller sig?? Vart man än läser på kommentarer på bilder eller liknande så är det mestadels en massa skitsnack antingen till personen som lagt upp bilden eller nedlåtande kommentarer om fisk, metod mm. Jag vet att jag inte är ensam om att tycka på detta viset och iaf jag börjar tröttna på alla oseriösa människor som inte gör annar än å tala nedlåtande om andras fångster, vikter längder o.s.v.
Är det avundsjuka eller är det bara så att folk inte har nått annat å skriva?
När jag först fick höra om fiskesnack blev jag överlycklig. Jag tänkte att här är en plats på nätet där man kan snacka med likasinnade, byta erfarenheter, dela med sig av sin lycka av drömfiskar, och bara ha skoj. Men nu ser jag det mest som viken comunity som helst där skitsnacket frodas som aldrig förr.
Kan inte bara alla ta sig lite i kragen å räta på ryggen å göra detta till en schysst sajt.
Man kan ha roligt å ändå vara någorlunda seriös. Känner ni folket ni skriver till så fine, annars, låt bli om det inte bokstavligen bes om det.
Vill jag ha hjälp med å uppskatta en vikt på en fiska jag lägger upp så säger jag det annars äger jag en egen våg och ett måttbands. Thanks.
Fiske ska njutas utav, inte skapa osämja..
Är det avundsjuka eller är det bara så att folk inte har nått annat å skriva?
När jag först fick höra om fiskesnack blev jag överlycklig. Jag tänkte att här är en plats på nätet där man kan snacka med likasinnade, byta erfarenheter, dela med sig av sin lycka av drömfiskar, och bara ha skoj. Men nu ser jag det mest som viken comunity som helst där skitsnacket frodas som aldrig förr.
Kan inte bara alla ta sig lite i kragen å räta på ryggen å göra detta till en schysst sajt.
Man kan ha roligt å ändå vara någorlunda seriös. Känner ni folket ni skriver till så fine, annars, låt bli om det inte bokstavligen bes om det.
Vill jag ha hjälp med å uppskatta en vikt på en fiska jag lägger upp så säger jag det annars äger jag en egen våg och ett måttbands. Thanks.
Fiske ska njutas utav, inte skapa osämja..
Kommentera