Kolla läget - hålla tillbaks abstinensen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kolla läget - hålla tillbaks abstinensen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kolla läget - hålla tillbaks abstinensen

God Jul på er o hoppas ni fått era önskade klappar (eller köpt själv).
    För o stilla sig innan den 1:e så finns det risk för att det blir en biltur söderöver för o göra en okulärbesiktning. Kolla in en del nya lokaler , för det hinns inte med när säsongen är igång. Dessutom så är man oftast radarstyrd o kör sina vanliga ställen. En utflykt, lite fika med och göra lite noteringar över intressanta lokaler. Berätta inte för de som inte fiskar för då tror de att jag lider av en allvarlig störning, det värsta är att de kanske har rätt. Snart dags : flera + men risk för vind ( man kan inte få allt )-
    Gott Nytt Fiskeår står för dörren - Peter B

God Jul! Inte fel att reka lite utan spö. Brukar även titta till gamla ställen bara för att få vara där. Med lite tur kan man ju tillochmed få se nåt vak

Kommentera

Tjena Micke.
      År du en av de " goa gubbarna " som brukar åka ner den förste. Brukar komma några galningar från Götet o några från Stenungsundstrakten. jag brukar tycka att det är tufft o köra fr Halmstad men det är bara varmkörning av motorn som jämförelse med dina kollegor.Om du ser ett vak , brukar du ta märke så du vet var du skall kasta när det är dags,hö.hö,

Kommentera

Tjena! Jodå, från Gbg men ingen frekvent skånefiskare skall erkännas. Nån tur till Österlen har det blivit men inget på västsidan. Men jag vet några andra som gärna tar en dagstur dit. Skall förtydliga att när jag rekar nya platser så är det på hemmaplan på vårkanten. I mars brukar det dock bli en tur till Fyn. Planerar redan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 019 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art
        av .art