Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karma16 - fiska för välgörenhet!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Svennis Visa inläggHej!
Bete beställt av Anders "piketrapz" Henriksson.
Bidrag skickat till Karma-potten.
/svennis
Nu har vi inte många inbetalningar från årets auktioner kvar innan vi kan summera årets insats från oss alla godhjärtade fiskare!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Svennis Visa inläggHej!
Bete beställt av Anders "piketrapz" Henriksson.
Bidrag skickat till Karma-potten.
/svennis
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggHaha! Jag mailade Anders som förstaalternativ men eftersom jag vill ha hans bete i shallow får jag vänta ett tag.
Väntar ju på så mycket annat... tomten och bärande isar m.m
/svennis
Kommentera
-
Kära fiskesnack... och det härliga initiativet med efterfesten, här kommer en summering över årets Karma!
Dags att summera Karma16! 176 431kr insamlat!
Idag kan vi konstatera att vi tillsammans har gjort att Karma gått till ännu ett rekordår! ❤ Intäkterna från årets auktioner går oavkortat för att hjälpa barn på flykt, med de mest grundläggande sakerna som vi själva tar för givet. Vårt bidrag gör skillnad. Såhär säger Emma Boman från UNICEF Sverige Givarservice.
"Vi är jättetacksamma att Karma16 väljer att även i år stödja UNICEF Sverige genom sin insamling - tack vare ert stöd kan vi hjälpa barnen att överleva och lägga grunden för en hälsosam uppväxt. Vi vaccinerar barn mot dödliga sjukdomar, ger dem och deras familjer rent vatten och hygieniska toaletter, förser dem med myggnät som skyddar mot malaria och sprider kunskap och förespråkar om amning och andra kostråd för god näring."
Vi sammanfattar Karma16 i siffror – ett rekordår på många sätt:
- 176 431kr insamlat
- 80 Unika bidrag – från Sveriges främsta betesbyggare, guider och företag
- 3917 unika bud under auktionerna
- 89 781 besökare under auktionerna
Ett stort TACK till Tradera, som gjort det möjligt att alla intäkter oavkortat gått till Unicef, genom att skänka provisionsavgifterna. Ett stort TACK till alla ni 80 som har varit med och bidragit med fiskegodis – och ett ännu större TACK till er ute i stugorna som lagt bud under auktionerna och till er alla som spridit ordet om Karma!
Det är en fantastisk känsla att se vilket engagemang och vilka godhjärtade människor vi har inom sportfiskesverige! För oss har det varit en ära att driva Karma i år igen! ❤
Kärlek och KARMA till er alla!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Svennis Visa inläggSå nu har jag fått min gädda från Anders.
Fantastiskt fin
[ATTACH=CONFIG]92141[/ATTACH]
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 384 visningar
1 gilla