problem med Beten.nu - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med Beten.nu

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• problem med Beten.nu

Beställde 3 stycken yabai jiggar på 30% rean. fick hem 2 stycken. går ej att ringa dem, har mailat dem, men dem svarar inte.
    har hört att andra har köpt av dem innan och fått för lite saker men sen när dem ringde dem så sa dem att dem skulle skicka produkten. men den kom aldrig. vad skall man göra?

ARN är inte lönt. Dom står på försäljarnas sida. Jag hade strul med Wittlock (vilket jag tycker är sämst i Sverige) men jag hade ingen chans trots bevis. Så mitt råd, jaga livet ur dom. Bomba dom med mail...
    Hoppas det löser sig för dig
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Har du provat att ringa dem? Det finns ett telefonnummer på deras site (i vänsterspalten under menyerna) och de ska ha telefontider 12-16 står det.

Kommentera

Annars kollar du upp Knäreds Infrakonsult AB, som verkar stå som ägare av beten.nu. Enligt allabolag.se når du dem på 0433-10424.

Kommentera

Ursprungligen postat av jbphotose Visa inlägg
          Har du provat att ringa dem? Det finns ett telefonnummer på deras site (i vänsterspalten under menyerna) och de ska ha telefontider 12-16 står det.
          jag har testat ringa dem. skrev det ovan.

Kommentera

La en beställning på rean jag med, inte fått grejerna än men paketet gick iväg i går. Kan ju vara så att de har någon typ av personal problem, någon sjuk eller motsvarande, tycker det tog dem osedvanligt långt tid att få iväg paketet, de brukar vara blixtsnabba.

Ligg på och så får vi hoppas att de svarar, annars så brukar det ju vara dålig "karma" att inte ta hand om sina kunder.

Kommentera

ringde det numret du skrev. kom bara till en gubbe som vaktade byggnaden

Kommentera

Tråkigt värre. Jag har också ett paket därifrån som jag väntar på. Fick ett sms om att det skickats igår kväll. I mailbekräftelsen stog det också att det kunde ta längre tid än vanligt då de hade flera ordrar nu under rean än annars.

Men skickar de inte rätt grejer så får man ju ringa/maila och bråka med dem. Kanske även dra med en länk till denna tråden i mailet till dem. Om de bryr sig om sitt rykte så får vi hoppas att de kommenterar här.

Kommentera

De har sjukt mycket att göra där nu. Var inne där i förra veckan och det var fullt ös på alla där

Troligen bara tidsbrist som gör att de inte har svarat på mail eller kan ta telefonen. Du har ju deras facebook med där du kan skriva.

Är nog inte medvetet att de undviker dig då de är bra på alla sätt(enligt mig, men saker kan ju strula ändå).

Löser sig garanterat.
                  Ingen fisk är chans för fisk.
                  https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                  https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Beten.nu kommer garanterat att styra upp det som gått fel. Personalen är hur trevlig som helst och det låter som att du har väldigt mycket att göra just nu bara. De bjöd på en jäkla rea och jag tror att det blir lättare att leva om man väljer att se det som att de har väldigt mycket att göra. Bara jobbigt att tänka något annat.

Alltid tråkigt när det blir fel, men det går ju att rätta till. Det kommer såklart att lösa sig!
                    <*)))>< <*)))>< <*)))><
                    Sitt inte där och slöa, ut och fiska!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 024 visningar
                    1 gilla