Kolla in denna länken
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hopp för fiske med levande!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av LazinkoSjukt att vilja ta bort djurskyddsmyndigheter.
En sak som jag är helt säker på, är att sverige vore ett bättre land utan miljöpartiet. De har gjort samma sak som FI har gjort för feministerna. Om någon säger att de är feminist nu för tiden så sammankopplas de med extremisterna i det partiet. Det är inte många som vill vara feminister längre.
Ett miljöparti, som koncept är kanon. Men när det består av ett gäng insnöade extremister, utan någon som helst koppling till verkligheten, så faller det. Hur kan ett miljöparti driva igenom att ta ut en extra skatt för att bygga ut vattenkraften i de sista små vattendragen?
På miljpartiets partistämma pratades det om energipolitik i sammalagt 15 minuter. Men man diskuterade cirkusdjurs rättigheter i flera timmar. De tomtarna är med och styr sverige. Djurskyddsmyndigheten består av sånna tomtar. Ge dem några år till så är C&R också förbjudet.
Kommentera
-
Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
Fimpa myndigheten.
Kan de tillåta minkar i trånga burar och liknande bara för att ett fåtal ska knalla runt med fin päls men inte tillåta en mört som krokas i ryggen och med all sanoikhet blir mat till en predator så kan den myndigheten lika gära försvinna i mina ögon.
Kan vi låta en hel yrkesfiskekår kväva tusentals ton med fisk årligen utan att ens rynka på ögonbrynen....ja då kan vi fimpa den ännu mer.
Yrkesfiskets fiskar som fångats innefattas inte av djurskyddslagen, trots att den fisken är lika mkt fisk som våra enstaka mörtar....fimpa myndigheten lite till. Eller sätt in folk som kan gåt till botten med de verkliga djurplågeriet...
Den dagen fisk som kvävs i nät räknas som djurplåger av myndigheter och det lagstiftas som rent djurplågeri ska jag "gladeligen rösta på det partiet med den myndigheten för all framtid"Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Det är en ung av MP gjord myndighet och inte djurskyddet som skall bort.
Djurskyddet går i förslaget tillbaka till jordbruksverket där det det låg innan.
Tycker också att det är anmärkningsvärt att man inte räknar yrkesfiskarnas fisk.
Snart kommer väl ett generellt krokförbud lagt tillsammans med fiskeriverket..
Mhv.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 112 visningar
1 gilla
|