Idiotiska blocket.... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Idiotiska blocket....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Idiotiska blocket....

Försöker lägga ut min båt på annons men annonsen blir inte godkänd pga. "annonsen innehåller flera varor". Ska jag skruva bort motor och alla tillbehör från båten och sälja dem separat eller hur i hela h-e tänker blocket? Försökt två gånger nu men jag får tydligen inte sälja min båt komplett...

Eftersom det finns tusentals annonser med båt+motor så måste det ju gå, har vi någon blocketexpert här som vet hur man ska göra?

Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
    Försöker lägga ut min båt på annons men annonsen blir inte godkänd pga. "annonsen innehåller flera varor". Ska jag skruva bort motor och alla tillbehör från båten och sälja dem separat eller hur i hela h-e tänker blocket? Försökt två gånger nu men jag får tydligen inte sälja min båt komplett...

Eftersom det finns tusentals annonser med båt+motor så måste det ju gå, har vi någon blocketexpert här som vet hur man ska göra?
    Måste fråga, betalat i förväg också?

Ska ju gå att sälja båt med motor och kärra, det de inte gillar är ifall man även säljer delarna separat kanske

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
      Måste fråga, betalat i förväg också?

Ska ju gå att sälja båt med motor och kärra, det de inte gillar är ifall man även säljer delarna separat kanske
      Betalade ju i samma veva jag lade in annonsen... Så nu sitter jag här och är förbannad.

Säljer inget löst. Skrev info om båt+motor och tillbehör samt att trailern inte är till salu. Men det gillas inte. Måste jag kanske lägga båten i sjön så inte trailern syns.................

Kommentera

Jag sålde min bil för någon vecka sedan via blocket och det var samma visa där, bla bla bla inte godkänd för ditten och datten.
        Jag kollade flera andra liknande annonser som min och det var då inga problem !?

Det de hängde upp sig på var att det råkade stå med Haldex i annonsen även fast min bil inte var utrustad med just haldex. (var en Subaru Outback jag sålde)

Jag tror att det är kontrollantens dagsform som avgör om annonsen blir godkänd eller ej.

Kommentera

Japp blocket kan vara mycket jobbiga speciellt runt semester
          Men jämför inte mot andra nu utan läs reglerna noga och kör upp det i ansiktet på dom
          Har jag fått göra många gånger

Kommentera

Tredje gången gillt! Det roliga var att jag ändra egentligen ingenting i texten förutom att skriva att det var samma årsmodell på båt och motor istället för att det stod separat.. Heja blocket..

Kommentera

Och där tog blocket bort annonsen med samma motivering som tidigare.. den hann ligga ute några minuter iaf. Jävla cirkus...

Kommentera

fråga supporten vad som är fel, hoppas du inte betalat 3 ggr?

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
                  fråga supporten vad som är fel, hoppas du inte betalat 3 ggr?

Nä man får pengar tillgodo när annonsen inte godkänns. Fick svar från supporten nu att de kunde tolka min text om att ekolodet medföljde vid rätt pris som att jag hade satt två olika pris på båten och eller sålde dem separat.....

Förstår inte hur det skiljer sig från "vid snabb affär medföljer X" som man ser stup i kvarten.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
                    Nä man får pengar tillgodo när annonsen inte godkänns. Fick svar från supporten nu att de kunde tolka min text om att ekolodet medföljde vid rätt pris som att jag hade satt två olika pris på båten och eller sålde dem separat.....

Förstår inte hur det skiljer sig från "vid snabb affär medföljer X" som man ser stup i kvarten.
                    haha sikka jävla tomtar
                    skönt att det löste sig, säkert sommarjobbare... vad för båt är de?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 132 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art