Scanner, hur orkar du privatspana och leta fram källor till huruvida han äger en båtplatts eller inte? Det är väl att leka myndighet om något, det borde ändå vara någorlunda sunt förnuft att inte använda gäddsaxar. Tycker heller inte att gäddsaxförespråkare hör hemma på ett sportfiskeforum.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fattig Gäddsaxgubbe !!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av tiMScanner, hur orkar du privatspana och leta fram källor till huruvida han äger en båtplatts eller inte? Det är väl att leka myndighet om något, det borde ändå vara någorlunda sunt förnuft att inte använda gäddsaxar. Tycker heller inte att gäddsaxförespråkare hör hemma på ett sportfiskeforum.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PikeDavidmitt svar till det är att jag gör precis det jag vill med gäddsaxar som sitter fastknutna i min båtplats...
missade att ta med det. inte bara det att dom fanns vid min brygga utan dom var dessutom fastknutna i ett av "däcken" på min båtplats,,, tror ni alla skulle ha gjort samma sak som jag, tänkte nästan agna gäddsaxen med gubben
Även om det inte var din utan att det var du som hyrde den (angående scanners skitsnack - vet efter din förklaring att det t o m är din), så inte f-n är det gubben som har rätt att använda den till tjuvfiske i alla fall... Han varken äger eller hyr den. Nä, du gjorde rätt!
/D
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Unregistered483Gör scanner detta för att driva med folk eller är han så störd på riktigt? =/ =D
Följ gärna en tråd bakåt och se hur han svänger sig i argumenten, lite Gudrunvarning
Men som sagt, titta igenom vad han skrivit och hur han arbetar i trådarna. Ganska kul faktiskt
/D
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Danne67Satt skiten i DIN brygga, tacka f-n för att dom åkte bort!!!
Även om det inte var din utan att det var du som hyrde den (angående scanners skitsnack - vet efter din förklaring att det t o m är din), så inte f-n är det gubben som har rätt att använda den till tjuvfiske i alla fall... Han varken äger eller hyr den. Nä, du gjorde rätt!
/D
tack ska du ha
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Danne67Ja, bedöm själv... Gör en sökning på hans tidigare trådar, så kommer det antagligen att finnas ett mönster att följa... Han brukar bl a ta upp en tråd, prata en massa skit, för att efter ett tag få lite för hållbara argument för att kunna fortsätta och då håller han sig lugn en liten stund. Efter detta kommer han in i en ny tråd!
Följ gärna en tråd bakåt och se hur han svänger sig i argumenten, lite Gudrunvarning
Men som sagt, titta igenom vad han skrivit och hur han arbetar i trådarna. Ganska kul faktiskt
/D-Det går aldrig, han é ju stor som en gammelgädda!!!
-Han ska in, och det VET DU!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 128 visningar
1 gilla
|