ab stämda? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ab stämda?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag har fortfarande inte pratat om postorderföretag i gemen eller internetföretag, utan om piraterna som inte har seriösa företag utan micklar bredvid för kul och egen vinning. Typ sitta hemma i källaren eller pojkrummet och ta hem prylar och sälja billigt utan att bedriva företag.
    Dom är INTE konkurrenter utan pirater. Och dom ingår INTE i någon konkurrens på lika villkor.
    Konkurrens innebär att ett företag konkurrerar med ett företag.
    Svar: Vi lever i en fri värld som tur är, när man ser priserna från exv. Normark Scandinavia glädjer man sej åt att Internet finns, de svinen är de värsta i landet och det enda jag nånsin kommer stödja i deras utbud är filmen med Perra Lindberg och 17 kilos laxen som de för en gångs skull låter folk se gratis men inte utan massiva svep över rullar och riggar alla dyrt representerade av Normark förstås.
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk
      Man kan ju kopa 75% av ditt sortiment av beten billigare genom att trycka pa ett par knappar ocksa, lallare.
      OjOjOj vad spö du ska få när du dräller förbi, snuttjulle.. ;o)

Kommentera

Pa

Kom da, dessutom skulle inte hoten om stamning hagla i brevladan om de stora grabbarna sket totalt i oss.

Kommentera

Kom da, dessutom skulle inte hoten om stamning hagla i brevladan om de stora grabbarna sket totalt i oss.
          Fattar hur du menar. Du får väl balansera snyggare då..Har fått lite gnöl själv emellanåt, faktiskt, från vissa håll..Fast mer av typ "Vi tycker inte om att ni..." O.s.v. Men mest rätt harmlöst.

Kommentera

Jätteintressant diskussion och jag är verkligen för bra priser på prylar, men kan ändå inte låta bli att tycka synd om t ex ett företag lagt ner tusentals med kronor i marknadsföring, byggt upp ett varumärke, äntligen börjat sälja, gör produkten "het", och så kommer Jenk på ett bananskal och kan "ta" in samma produkt på egen hand för ett lågt pris utan att så mycket som lägga ens en spottstyver i markandsföring utan bara köra med "-vi har guldprodukten alla fiskar med, fast mycket billigare". Förstår att de vill stämma häcken av dig! Det är väl därför man inte får paralellimportera?
            There can only be jerkbait!

Kommentera

Det ar skit synd om CWC!

Du har ratt kanske... och alla som hotar med stamning de har bara rent mjol i pasen? det ar det som ar sa skont med Sverige alla bara lallar med. Ifragasatter ingenting. Koper kopior av bada spon och beten. Finns det ngn likhet mellan Busterspona och andra spon som fanns innan? osv... Du ar lurad helt enkelt. Det som ar bra med AB ar att varken jag eller Anders har nagra lan och vi gor det som en kul grej bara.

Kommentera

damndawg

Tyck synd om grabbarna som verkligen blir kopierade...

Kommentera

Pa

Sag som du tycker istallet for att linda in ditt bullshit i massa meseri. Du tycker vi ar ett hjonigt internet foretag, som ligger i kallaren hos en bonnlapp i Kalmar, och alla borde kopa betena direkt fran USA istallet. Sag det istallet for att vi ar bra hit och dit osv. Om mera fiska affarer borjade tanka som Lundgrens vore marknaden oppen och fri konkurrans ala American Capitalism skulle rada. Det vore bast for kunderna men det ar det bara ett fatal som fattar. PA jag ska sla ner dig nar jag ser dig sedan ska jag dricka upp allt kaffe. Det som ar otroligt ar att det ar bara Lundgrens nastan som direktimporterar grejor av alla fiskebutiker i Sverige. Fattar att inte resten hanger pa. ??? Hur svart ar det egentligen?? Lundgrens ar den enda fiskaaffar som tanker lite sjalv och inte bara suger distributor kodd.

Kommentera

Sag som du tycker istallet for att linda in ditt bullshit i massa meseri. Du tycker vi ar ett hjonigt internet foretag, som ligger i kallaren hos en bonnlapp i Kalmar, och alla borde kopa betena direkt fran USA istallet. Sag det istallet for att vi ar bra hit och dit osv. Om mera fiska affarer borjade tanka som Lundgrens vore marknaden oppen och fri konkurrans ala American Capitalism skulle rada. Det vore bast for kunderna men det ar det bara ett fatal som fattar. PA jag ska sla ner dig nar jag ser dig sedan ska jag dricka upp allt kaffe. Det som ar otroligt ar att det ar bara Lundgrens nastan som direktimporterar grejor av alla fiskebutiker i Sverige. Fattar att inte resten hanger pa. ??? Hur svart ar det egentligen?? Lundgrens ar den enda fiskaaffar som tanker lite sjalv och inte bara suger distributor kodd.
                    WORD! Varför gå via en massa mellanhänder när det inte behövs. Klart att distributören blir sur när nån trampar honom på tårna och visar att han egentligen bara är en svulst som kostar oss fattiga bonnläppar pengar vi kunde ha fått en tunnbrörrulle med räksallad för. skjut mej om jag är ute och cyklar nu.
                    my precious....

Kommentera

PA jag ska sla ner dig nar jag ser dig sedan ska jag dricka upp allt kaffe. .
                      Oj, olaga hot! Akta dig så du inte blir stämd. Kul tråd förresten
                      Jag fiskar, därför ljuger jag.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 958 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art