Push-Up på TV... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Push-Up på TV...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Instämmer med föregående; det var alldeles för kort och för lite tekniker. Men eftersom det var om ett intressant ämne skulle även tre sekunder vara en frisk fläkt i ett hav av kräks (läs ständigt flugviftande med William).
    Men vem var killen som intervjuade? Och varför ges inte ett intressant reportage mer än ett par minuter medan en strömmande bäck, med knott ovanför, får trekvart utan att något nytt kommer fram, inga tekniker diskuteras utan bara är en lång reklam för ett enda pissigt vatten långt åt helvete dit väldigt få kommer att åka? Medan ett intressant och lärorikt inslag med ett fiske som de allra flesta kan ta till sig och utföra får en en sekund med en oproffsig programledare!

Ibland blir man överdrivet irriterad när ingen tar ens intresse på allvar.

Kommentera

Presentation om spön, rullar och beten filmades, men fick visst inte va med.
      Martin som var med i programmet är enhelt vanlig snubbe som älskar jerkfiske efter gädda, han fick chansen att göra program till detta år.
      Hans motto är att få med det vanliga fisket, vi alla mer eller mindre kan går ut på närmaste pöl och utöva. Men gärna med en liten extra knorr så det inte bara blir spinnfiske med spinnare eller skeddrag.
      Skitbra initiativ, för jag ser oxå hellre fiske från våra hemmavatten än den ena långväga resan efter en andra vilket kanske inte ens en promille ens får chansen att testa under en livstid.
      Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
      Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
      Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Push-Up
        Martin som var med i programmet är enhelt vanlig snubbe som älskar jerkfiske efter gädda, han fick chansen att göra program till detta år.
        Hans motto är att få med det vanliga fisket, vi alla mer eller mindre kan går ut på närmaste pöl och utöva. Men gärna med en liten extra knorr så det inte bara blir spinnfiske med spinnare eller skeddrag.
        Skitbra initiativ, för jag ser oxå hellre fiske från våra hemmavatten än den ena långväga resan efter en andra vilket kanske inte ens en promille ens får chansen att testa under en livstid.
        Var det inte han med en polare som var med i ett annat avsnitt där de var ute och trollade? Skitbra och mycket intressant med lite "vanligt" fiske.
        http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

grymt kul o se, synd att så mkt klippts bort bara. Ytfiske-Reportaget känndes ju nu ganska bristfälligt. Vill se mer...

Men någon borde fan styra om jakt o fiske så att man börjar visa när william gör annat än vara längst uppe i norra norrlands vattendrag och fiskar mini-harr och -öring på fluga. Samt pratar 15 min. programtid om någon bok skriven av ngn stofil. Annars är han en riktigt bra programledare..
          http://nypanfishingteam.blogg.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av MoS
            grymt kul o se, synd att så mkt klippts bort bara. Ytfiske-Reportaget känndes ju nu ganska bristfälligt. Vill se mer...

Men någon borde fan styra om jakt o fiske så att man börjar visa när william gör annat än vara längst uppe i norra norrlands vattendrag och fiskar mini-harr och -öring på fluga. Samt pratar 15 min. programtid om någon bok skriven av ngn stofil. Annars är han en riktigt bra programledare..
            Håller med, det bästa skulle ju vara att starta ett fiskeprogram som innehåller enbart jerk/spinnfiske. Och man skulle lätt kunna filma en hel säsong utan att det blir enformigt. Och om det skulle bli lite enformigt så får man väll slänga in lite bottenmete efter hornsimpa eller en galen alkis som klubbar lake . Ja ser helt klart hellre på det än att se på när william kämpar i trekvart med en 2hektos öring. Ni behöver inte vänta länge tills ni får se mig på tv med en zara spook i högerhanden och en blank insjö bakom mig.

Kommentera

Köp lite billiga videokameror och ta saken i egna händer vetja. Börjar ju koma ner i pris. Big-TV med flera aktörer, och nu också FS börjar ju skapa bra plattformar för att distribuera/publicera TV-innehåll. Rätt vad det är kommer TV4 med flera att börja vilja köpa rättigheter och innehåll av er/oss... Bara en tanke. Blev nämligen också svårt sugen av att se på TV igår..

Kommentera

las hur mår lillklimpen? Grattis igen, tror du att du kommer ut något i vår?
                Micke och jag har provpimplat några nya ställen med dåligt resultat.

Kommentera

Jag tyckte att du var snygg! Kan inte du skicka en autograf? Burriga?
                  LaSsE

Kommentera

Hej, kul att ni gillade programmet.
                    De har gjort ett bra klippjobb, men tyvärr så kapades programmet ner såpass att olika beten, tekniker, när var hur å så inte fick komma med.
                    Just den biten som saknas i programmet. Visst finns kunniga tittare, men att höra vad/hur/när andra sportfiskare fiskar är intressant för alla. Inte minst för de som är nya i fisket? Tänk om producenterna fattade det. :-/

Kommentera

Ursprungligen postat av modemgurka
                      Jag tyckte att du var snygg! Kan inte du skicka en autograf? Burriga?
                      Å Anna Book har ringt till P-U, berätta nu, när ska ni ses... Å hur blev det, nobbade du Agneta Sjödin....
                      "Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
                      "Keep it simple"

//Jan O
                      www.fisheco.se
                      www.brofiske.net
                      www.magazinefisheco.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27